رئیس سازمان بازرسی کل کشور:ظرفیت های «لامرد و مهر» مغفول مانده است

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت:
شهرستان‌های«لامرد و مهر» در استان فارس دارای ظرفیت‌های ویژه ای در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی بوده که تاکنون مغفول مانده است.

به گزارش ایران ریپورتس، ذبیح الله خدائیان ظهر شنبه در حاشیه بهره برداری از طرح آبرسانی به روستاهای مجاور منطقه انرژی بر لامرد اظهار کرد: بازرس کل استان فارس مکلف است تا تمامی مشکلات مربوط به روستاهای مجاور منطقه انرژی بر لامرد را احصا و تا حصول نتیجه پیگیری کند.

وی اضافه کرد: شهرستان‌های لامرد و مهر در استان فارس دارای ظرفیت‌های ویژه‌ای در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی اند اما تاکنون این ظرفیت‌ها مغفول مانده است.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور به برخی از ظرفیت‌های این منطقه از جمله نزدیکی به خلیج فارس و دریا عمان اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به این ظرفیت‌ها شایسته نیست که در این مناطق شاهد عدم برخورداری روستاها از آب آشامیدنی و بهداشتی باشیم، بر این اساس ضرورت دارد که مسئولان از این ظرفیت‌ها نهایت استفاده را ببرند.

وی تاکید کرد: تمامی مدیران ارشد استان فارس باید زمینه جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها را فراهم کرده و به گونه‌ای در استان فارس فعالیت کنند که زمینه مهاجرت معکوس در استان نیز فراهم شود.
💫خبرنگار/محمود صابری زاده

Leave a Reply

Your email address will not be published.