دکتر موسوی نماینده مردم:حیاتی و جعفری دوبال پرنده ای بودند که عامل پیشرفت منطقه شدند

دکتر موسوی عضو کمسیون انرژی مجلس مطرح کرد: مرحوم حیاتی نماینده مجلس و آقای جعفری بعنوان فرماندار همچون دو بال پرنده ای بودند که لامرد ومهر را از لحاظ پیشرفتی به پرواز، و به اوج خود رساندند.

به گزارش ایران ریپورتس، دکتر سیدموسی موسوی نماینده مردم شهرستان های لامرد ومهر در مجلس شورای اسلامی که در مراسم سیزدهمین سالگرد نماینده فقید شهرستان های لامرد ومهر در مجلس شورای اسلامی در “مهدیه خندق شهر لامرد” سخنرانی می کرد ضمن گرامیداشت یاد وخاطره این معلم اخلاق اظهار کرد: دکتر حیاتی یک فرهنگی به تمام عیار و یک هنرمند زبردست بود که در کادرسازی شهرستان تلاش های فراوانی را انجام دادند.

وی با بیان این موضوع که نرم افزار واقعی دانشسرای تربیت معلم لامرد را مرحوم حیاتی طرح ریزی و بنیانگذاری کرد، افزود: مرحوم حیاتی در این دانشسرا نیروهای جوان انقلابی و جهادی را تربیت کردند که خیلی از این افراد را به خوبی می شناسید.

سخنران مراسم سیزدهمین سالگرد نماینده فقید شهرستان های لامرد ومهر، مهم ترین ویژگی مرحوم حیاتی را اخلاص در عمل وی ذکر کرد و گفت: به باورم همه توفیقات وی به خاطر اخلاص و عمل وی بوده که با ورود به مجلس مباحث توسعه ای منطقه را به خوبی شروع کردند.

وی با بیان این مطلب که مرحوم هاشمی رفسنجانی در یکی از خطبه های نمازجمعه تهران نام لامرد و بشاگرد را بعنوان مناطق محروم کشور مثال زدند خاطرنشان کرد: دکتر حیاتی با رمز کلید وحدت این تشکیلات را با همراهی و همفکری مردم و بزرگان منطقه به پیش بردند که هم اکنون‌ شاهد به ثمرنشستن خیلی از این پیشرفت ها هستیم.

سیزدهمین سالگرد نماینده فقید شهرستان های لامرد ومهر در مجلس شورای اسلامی/ مهدیه خندق؛

دکتر موسوی گفت: مرحوم حیاتی بعنوان نماینده مردم در مجلس و آقای جعفری بعنوان فرماندار شهرستان همچون دوبالی بودند که منطقه را به پرواز درآوردند و ما هم این مسیر را با قدرت ادامه دادیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس تاکید کرد: اگر دکتر حیاتی مجوز راه لامرد ـــ خنج، تونل گردنه شهید باقری، مجوز ساخت خیلی از صنایع، و یا صدها طرح و پروژه و… را نگرفته و دنبال نکرده بودند ما نمی توانستیم کاری را به پیش ببریم.

وی ادامه داد: طرح های اساسی در منطقه در حال انجام است، که مسیر اشکنان به اهل با بیش از ده میلیارد تومان در حال انجام است و همین مسیر تا کمشک انجام می‌شود.

دکتر موسوی به خیلی از طرح های دیگر همچون مسیر دوازده کیلومتری بخش علامرودشت که در حال انجام است اشاره کرد وگفت: شرکت بزرگـ فرا آبرسان سرزمین در حال ساخت آب شیرین کن در کنار دریاست که در همین چند روز شتاب بیشتری گرفته است و صندوق توسعه ملی با ۳۰درصد آورده به صورت مشارکتی در حال پیشرفت این پروژه هستیم و این مهم به ثمر خواهد نشست.

وی افزود: سایر پروژه ها در حال انجام است و پتروشیمی ها نیز ورود کرده اند، فاز دوم آلومینیوم ان شاالله بزودی محقق خواهد شد که از دستاوردهای مخلصانه آیت الله رئیسی رییس جمهور که به دنبال گشایش فاینانس ها هستیم.

او گفت: حدود ۳۸ مدرسه در حال ساخت و یا به اتمام رسیده، که در زمینه ورزشی نیز ۴۲ زمین ورزشی به اتمام و یا در حال ساخت می باشند که می توان گفت چهار برابر آن چیزی است که در دور گذشته انجام شده است و تمامی این موارد مدیون خون پاک شهیدان است.

دکتر موسوی یک بار دیگر در پایان خاطرنشان کرد: اگر وحدت مسولین و همراهی مردم نبود و یا اگر مدیران جهادی همچون مرحوم حیاتی در این منطقه نبودند قطعا منطقه به چنین پیشرفت هایی دست نمی یافت که باید قدردان چنین مسولینی بود.

سیزدهمین سالگرد نماینده فقید شهرستان های لامرد ومهر در مجلس شورای اسلامی/ مهدیه خندق؛

دکتر محمد علی حیاتی در دوره هفتم و دوره هشتم تا تاريخ ۱۶ خرداد ۱۳۸۹ نماینده مردم شهرستان های لامرد ومهر مخبر كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس، فرمانده دسته غواصان در عمليات والفجر هشت و فتح فاو نیز منشا فداكاری ها و خدمات ماندگاری در دفاع مقدس ، رئیس آموزش و پرورش لامرد مدیر کل آموزش و پرورش چهار محال، کارشناس تربیت معلم اداره کل آموزش و پرورش فارس بوده اند.
💫خبرنگار/ محمود صابری زاده

Leave a Reply

Your email address will not be published.