دوره طرح ولایت کشوری در شیراز آغاز شد

دوره طرح ولایت کشوری ویژه دانشجویان دانشگاه‌های استان فارس به همت بسیج دانشجویی این استان صبح امروز در شیراز آغاز به کار کرد.

دوره طرح ولایت کشوری در شیراز آغاز شد

به گزارش ایران ریپورتس، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در مراسم افتتاحیه این دوره اظهار داشت: بازه اول دوره غیر متمرکز و حضوری تقویت مبانی اندیشه اسلامی با عنوان طرح ولایت کشوری ویژه دانشجویان دانشگاه های فارس با حضور ۲۵۰ نفر از دانشجویان انقلابی این استان از هفتم تا ۲۲ بهمن ماه سال جاری به مدت دو هفته در دانشگاه فنی مهندسی شهید باهنر شیراز برگزار می شود.

سعید یوسفی با بیان اینکه در روز هفتم بهمن فرآیند پذیرش دانشجویان انجام شد، افزود: در بازه اول دوره طرح ولایت کشوری مباحث و کتاب های خداشناسی، انسان شناسی و معرفت شناسی تدریس می شود.

وی با بیان اینکه بازه دوم دوره طرح ولایت کشوری ویژه دانشجویان دانشگاه های فارس از ۲۲اسفند سال جاری تا ۱۲ فروردین سال ۱۴۰۲ در یکی از شهرهای مقدس مشهد یا قم برگزار می شود ادامه داد: در این بازه زمانی نیز مباحث و کتاب های فلسفه حقوق، فلسفه سیاست و فلسفه اخلاق تدریس می شود.

یوسفی در ادامه با تقدیر و تشکر از موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) قم، سازمان بسیج دانشجویی کشور، دانشگاه های استان فارس به ویژه مسئولان دانشگاه فنی و حرفه ای فارس  گفت: افراد شرکت کننده در دوره طرح ولایت کشوری از حضور اساتید مجرب موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) قم بهره مند خواهند شد و دانش آموختگان دوره نیز در بسیج دانشجویی دانشگاه های خود با عضویت بسیجی مشغول به فعالیت و از توان و ظرفیت آن ها استفاده می شود.

پایان پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.