دعوت جمعی از فرهنگیان فارس از رئیسی برای انتخابات ریاست جمهوری

با عنایت به فرارسیدن زمان نام‌ نویسی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، احزاب و گروه‌های سیاسی در سطح ا‌ستان‌ ها من جمله فرهنگیان استان فارس از آیت ‌الله سید ابراهیم رئیسی برای حضور در انتخابات دعوت کرده ‌اند .

به گزارش ایران ریپورتس، با توجه به اینکه کمتر از 35 روز دیگر تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری باقی مانده است، احزاب و گروه ‌های سیاسی کشور در قالب سازوکارهای انتخاباتی خود، به ‌دنبال رسیدن به یک نامزد واحد می ‌باشند، اما ‌‌تا امروز شور و هیجان انتخابات در جامعه دیده نشده و به ‌خلاف دوره ‌های قبل نه ‌تنها مردم بلکه جریانات و نامزدهای احتمالی نیز وضعیت مشخصی ندارند و سردی خاصی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را فراگرفته است، اما با وجود این‌ که تنور انتخابات هنوز گرم نشده است، تعداد زیادی از شخصیت ‌های سیاسی به ‌صورت رسمی و یا غیررسمی اعلام نامزدی کرده ‌اند .

با عنایت به فرارسیدن زمان نام‌ نویسی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، احزاب و گروه‌های سیاسی در سطح ا‌ستان‌ ها من جمله فرهنگیان استان فارس از آیت ‌الله سید ابراهیم رئیسی برای حضور در انتخابات دعوت کرده ‌اند .

بیش از هزار فرهنگی از استان فارس در قالب نامه ای از سید ابراهیم رئیسی درخواست کردند که برای ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری وارد عمل شود. متن این نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

محضر مبارک حضرت آیت الله رئیسی

ریاست محترم و انقلابی قوه ی قضاییه

سلام علیکم ؛

 سال جدید که از سوی رهبر فرزانه ی انقلاب سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری گردیده است را خدمت جنابعالی  تبریک و تهنیت عرض می کنیم .

حضور جنابعالی در راس قوه ی قضائیه، نوید بخش دورانی جدید در عمر بابرکت انقلاب اسلامی است که نسیم امید به دستگاه قضا و رفع تبعیض و بی عدالتی ها در جامعه وزیدن گرفته است و مردم را همانند دهه ی ۶۰ به گفتمان انقلاب امیدوار نموده است.

لذا شایسته و بایسته است که زحمات و تلاش های جنابعالی را ارج نهاده، دوام توفیقاتتان را از خدای بزرگ مسئلت نماییم .

باعنایت به فرمایشات ارزشمند رهبری معظم در بیانیه ی گام دوم انقلاب و نظر به سوابق ارزشمند جنابعالی در تحقق شعارها ی انقلاب و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و ضرورت نگاه به ظرفیت داخل کشور،  با عنایت به شرایط جدید سیاسی و انتخابات ریاست جمهوری، ما جمعی از فرهنگیان استان پهناور فارس  ازجنابعالی که از سادات بزرگوار و انقلابی و امتحان پس داده ی انقلاب هستید دعوت به عمل می آوریم تا با حضور در انتخابات ریاست جمهوری، زمینه ی وحدت در نیروهای انقلابی و یک انتخاب خوب و اصلح را برای مردم فراهم آورده، بستر مشارکت حداکثری را مهیا سازید .

خداوند روح امام راحل عظیم الشان و شهدای انقلاب اسلامی را شاد و سایه ی رهبر معظم انقلاب را بر سر مسلمانان جهان و ملت عزیزایران مستدام بدارد .

بِمَنّهِ وَکَرَمِه

جمعی از فرهنگیان استان فارس

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.