دستاوردهای انقلاب اسلامی موجب افزایش روحیه نشاط و امید اجتماعی می‌شود

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی بایستی برای مردم بیان شود که این مهم موجب افزایش روحیه نشاط و امید اجتماعی می‌شود.

هادی رضایی رئیس سازمان بسیج رسانه فارس صبح امروز در جلسه کمیته رسانه استانی ستاد دهه فجر که در سالن کنفرانس حوزه مدیریت صداوسیمای مرکز فارس برگزار شد، نیز از برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان خبر داد.

او محور‌های جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان را “تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاورد‌های انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، مکتب شهید سلیمانی، امید و نشاط آفرینی، خانواده، جامعه و فرزندآوری، سبک زندگی ایرانی – اسلامی، شیراز، شهر فرهنگ شهروندی و بانوان و مشارکت اجتماعی ذکر کرد.

رضایی در ادامه با اشاره به اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی بایستی برای مردم بیان شود که این مهم موجب افزایش روحیه نشاط و امید اجتماعی می‌شود، اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی دستاوردهای ارزنده‌ای در حوزه امنیتی دارد که دیگر کشورها ندارند.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس خاطرنشان کرد: مردم وجوانان، جمهوری اسلامی را با آرمان‌ها وشعارهای روز اول انقلاب مقایسه می‌کنند نه با رژیم پهلوی! چرا که دستاوردهای جمهوری اسلامی حتی از جانب دشمن هم قابل کتمان نیست.

او با اشاره به اینکه امروز قبل از اینکه گرانی و تحریم بر روی قشر جوان ما اثرگذار باشد، مباحث و سوالات بی پاسخ که در ذهن آن‌ها ایجاد شده آن‌ها را به کف خیابان کشانده است، تصریح کرد: امروز دشمنان در تلاش هستند تا جمهوری اسلامی ایران را در افکار عمومی محاکمه کنند.

Leave a Reply

Your email address will not be published.