در 4 ماهه سال جاری محقق شد؛ 1036 خدمت عمرانی برای مددجویان در فارس

در ۴ ماهه نخست امسال ۱۰۳۶ خدمت عمرانی از جمله احداث، خرید و تعمیر مسکن مددجویی با اعتبار ۱۲۷ میلیارد و ۵۸۵ میلیون ریال در فارس انجام شده است.

به گزارش ایران ریپورتس98، محمد بذرافشان، مدیرکل کمیته امداد استان فارس امروز، ۱۲ مردادماه در جمع خبرنگاران از خرید، تعمیر و احداث ۱۰۳۶ واحد مسکن مددجویی برای نیازمندان فاقد مسکن استان در ۴ ماهه امسال خبر داد.

وی با بیان اینكه در ۴ ماهه امسال ۲۱۷ واحد مسکن روستایی و ۲۰۳  واحد مسکن شهری برای مددجویان خریداری و احداث شده است، افزود: همچنین ۶۱۶ واحد مسکن شهری و روستایی در استان مورد تعمیرات جزئی و کلی قرار گرفتند.

بذرافشان اضافه کرد: در مدت مذکور ۱۲۷ میلیارد و ۵۸۵  میلیون ریال در خصوص خدمات عمرانی مددجویان  هزینه شده است که از این میزان ۵۰ میلیارد و ۹۳۰ میلیون ریال از محل منابع کمک‌های مردمی و خیران و مابقی از محل اعتبارات دولتی، امدادی و تسهیلات صندوق امداد ولایت تامین شده است.

مدیركل كمیته امداد امام خمینی(ره) فارس در پایان یادآور شد: یكی از اقدامات كمیته امداد در رسیدگی به نیازمندان و محرومان جامعه، تأمین مسكن و رفع نیازمندی آنان در این زمینه است. انتهای پیام

Leave a Reply

Your email address will not be published.