در حاشیه تجلیل از خبرنگاران لامردی: انتقاد شدید نماینده مردم لامرد به دولت؛ مدیرانی که دولت را قبول ندارند باید بروند

دکتر موسوی نماینده مردم لامرد ومهر در آئین روز خبرنگار در شهرستان لامرد انتقاد شدیدی به رئیس جمهور و وزرای دولت رئیسی کرد وگفت:
مدیرانی که خود را کارگزار این دولت نمی دانند و دولت و وزرای آن را قبول ندارند باید بروند.

به گزارش ایران ریپورتس، دکتر سیدموسی موسوی نماینده مردم شریف شهرستان های لامرد ومهر در مجلس شورای اسلامی در آئین تجلیل روز خبرنگار که در سالن شهید جنگاور فرمانداری شهرستان لامرد برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید خبرنگار محمود صارمی و زنده یاد مرحوم حیاتی سردبیر و موسس هفته نامه و روزنامه سبحان لامرد ومهر اظهار کرد: مرحوم حیاتی در امر خبر یدطولایی داشتند و ویژگی هایی در وی نهفته شده بود که تمامی خصایص یکجا در مرحوم حیاتی جمع شده بود.

وی تصریح کرد: نقش تبیین و رسالت بزرگ شما خبرنگاران همانند اهلبیت علیهم السلام که یک نقش بی بدیل و ماندگاری را در حادثه کربلا رقم زدند و به خوبی به سرانجام رساندند هستید و همه می دانیم که اگر تبیین و انتقال و روشنگری نبود قطعا کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود.

وی افزود: حضرت زینب(س) یک خبرنگار بود و تک تک اسرا نیز یک خبرنگار بودند که آن بانوی بزرگ اسلام نقش شهدای کربلا را تکمیل کردند و توجه به این مطلب که چقدر تبیین و یک نطق می تواند فضای جلسه را برهم زند.

وی اذعان کرد: دست شما خبرنگاران و طلاییه داران حق و حقیقت را بابت این کار سنگین و رسالت مثال زدنی می بوسیم و ما را به خاطر کوتاهی مان ببخشید.

دکتر موسوی در خطاب به خبرنگاران گفت: در منطقه خبر زیاد است و شما خبرنگاران فقط به خاطر نظام و انقلاب و نه اشخاص، شماهایی که تا به حال کمک کردید بیایید و در انتقال مطالب این منطقه بیشتر بزرگواری کنید و نشر دهید و این تلاش های شما خبرنگاران است که مردم خبردار می شوند.

وی با بیان این موضوع که شما خبرنگاران در تمامی دوره ها ما را یاری داده و می دهید افزود: خارج از منطقه بیشتر، این منطقه را می شناسند و مسولین و خواص بیرون از شهرستان لامرد ومهر بیشتر از مردم شهرستان لامرد ومهر و این منطقه را می شناسند و این باید منتقل شود.

وی افزود: در سال گذشته در شهرستان لامرد ۲۰۰هزار مترمربع کوچه های مردم سیاه شد و بهسازی صورت گرفت، اگر شما در ۳۵ شهرستان دیگر استان یک شهرستان را پیدا کردید که به این میزان آسفالت کار کرده باشند به بنده بفرمایید، و این خدمات به برکت نظام اسلامی و دولت مردمی آیت الله رئیسی است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: امسال، آسفالت و بهسازی معابر کوچه ها در روستاها به متراژ حدود ۵۰۰ هزار متر مربع می رسد و باید گفت که تعداد قابل توجهی از همکاران من از قیر تهاتری خبری ندارند و من حقیر جزء معدود نفراتی هستم که قیر را برای کل کشور احیاء می کنم زیرا ثمره و بهره آن مردم منطقه هم می برند.
دکتر موسوی گفت: در آستانه سفر آیت الله رئیسی رئیس جمهور به استان فارس هستیم و برای اینکه بتوانیم پروژه های این سفر را بگنجانیم مرتبا با معاونت های استاندار، آقای رجاء مسول جمع بندی مصوبات سفر، طی سفر به دوشهرستان داشتیم تا در مصوبات این سفر ما را کمک دهند.

وی تاکید کرد: من فکر نمیکنم به اندازه این پنج انگشت دست نمایندگان رفت و آمد نهاد ریاست جمهوری داشته باشند با هئیت رئیسه و… دنبال کنند.

او افزود: منطقه پر از خبر است و می ارزد در راستای جهاد تبیینی که مدنظر مقام معظم رهبری و تاکید ایشان است کار کرد زیرا دشمن بعد از فتنه ناامیدی پاییز به دنبال ناامید کردن مردم از خدمات نظام اسلامی است.

وی، با تاکید براینکه شهرستان لامرد نمونه ای از تبلیغ کار نظام است خاطرنشان کرد: ۳۰۰میلیارد تومان برای ادامه راه لامرد، خنج مصوب کردیم، راه لامرد پارسیان مصوب شد و چهارخطه شدن علامرودشت به احشام در حال انجام است.

وی ادامه داد: خبرنگاران عزیز، راهی را در دو شهرستان پیدا نمی کنید که به آن ورود نکرده باشیم، اما میبینید که راه تنگ مهر در حال ساخت است، راه بین مزارع و یا راه به سمت امامزاده ساخته می شود که این از خدمات نظام اسلامی است و باید قدردان بود.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی انتقاد شدیدی به ورزش و جوانان کرد و گفت: دوسال است که پول نفت برای پروژه های ورزشی (شامل تکمیل ورزشگاه انقلاب، تکمیل ورزشگاهی که به صورت صوری در چهارسال گذشته تراکتور آمد و در کاسه استخر آب ریخت که افتتاح کنند و بگویند ما تمامش کردیم) پول وارد منطقه شده و اعتبار آن مشخص است اما به خداوند قسم ورزش و جوانان توان برگزاری مناقصه را ندارد.

این نماینده مجلس با بیان این مطلب که مدیران شهرستان باید پویاتر و پرتحرک تر باشند اظهار کرد: مدیران منصوب این دولت و این سید بزرگوار و پرتلاش در کل کشور خودشان را اصلا کارگذار این دولت نمی دانند.

خادم مردم در مجلس شورای اسلامی در همین زمینه افزود: صدر و ذیل مدیران دولت های قبل، حرفشان اسم رئیس جمهور، دولت و وزیر بود، حال شما از یک مدیر استانی اگر دیدید اسمی از اقای رئیسی آورد من به شماها جایزه می دهم، شماها در بدنه این دولت و این نظام هستید اما اسمی برده نمی شود.

وی گفت: حقیر، با عرض معذرت سریع تر به شما بزرگواران عرض میکنم این مدیران ی جورایی خودشان را دارن قایم می کنند و پیش خودشان می گویند نکنه این دولت یک دولت یک دوره ای بشود و باید جوری حرکت کرد تا دور بعد هم باشیم و من ایرادی به وزرا و آقای رئیسی دارم که این افراد را عوض کنید، جابجا کنید یعنی اینکه شما را اصلا قبول ندارد.

💫خبرنگار/محمود صابری زاده

Leave a Reply

Your email address will not be published.