در آئین بدرقه زائرین حرم امام خمینی در لامرد صورت گرفت؛ انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) است

امام جمعه لامرد گفت: انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) است و در این مسیر حرکت می کند.

به گزارش ایران ریپورتس، بدرقه زوار رحلت حضرت امام خمینی (ره) به تهران که با حضور امام جمعه لامرد و تنی چند از مسولین محلی در حسینیه عاشقان ثارالله سپاه لامرد در عصر جمعه صورت گرفت، حجت الاسلام محمدجواد آزاد امام جمعه لامرد طی سخنانی اظهار کرد: نهضت جهانی که امام خمینی (ره) شروع کرده را باید ادامه دهیم و ایشان به صراحت در موقعیت های مختلف تنها هدفی که برای انقلاب بیان می کنند زمینه ساز انقلاب امام عصر(عج) را تعریف می کنند.
وی افزود: امام، خط و مشی سیاسی جامعه و مدیریت در عرصه داخلی و خارجی را زمینه سازی و بهم ربط می دهند و مجموعه های مختلفی که امام دستور داده و تشکیل شده نیز در راستای نهضت جهانی حضرت ولی عصر(عج) بوده است.
وی گفت: پس از امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری نیز، بارها این نظام را آماده سازی برای ظهور امام زمان معرفی می کنند و انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور امام زمان (عج) است و در این مسیر حرکت می کند.
او تصریح کرد: علت اصلی سر ستیزی دشمن و جنگ با ایران اسلامی پیروی از ولایت فقیه و زمینه سازی برای ظهور امام زمان است زیرا منطقه غرب آسیا باید امنیت داشته باشد و خود را برای ظهور آماده کند.
وی اذعان کرد: برنامه های دشمن برای این است که ظهور اتفاق نیافتد و ظهور حول۳ مسجد (مسجد الحرام، مسجد الاقصی و مسجد کوفه) اتفاق میافتد که مسجد الحرام یکی از سه ظلع ظهور است و عربستان باید در مدیریت شیعه باشد.
امام جمعه لامرد افزود: دشمن اگر جنگی با ایران دارد، جنگ بر علیه باورها و اعتقادات است که شروع کرده اند و باید با نگاه امام زمانی پیش رفت و اخلاق و رفتار و نماز و برنامه ها باید بر اساس تعجیل در ظهور حرکت کنیم.
وی گفت: باید باورهای امام را تقویت کرد و اگر امام شناسی و زمینه سازی برای ظهور داشته باشیم باید برایمان لذت بخش باشد و تک تک کارهایمان در راستای ظهور امام زمان باشد.


در ادامه این آئین، سرهنگ پاسدار سید محمود جعفری فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد اظهار کرد: در اعزام زوار حرم امام خمینی به ازاء هر نفر حدود ۲ میلیون و پانصد هزار تومان هزینه شده که زائر، تنها مبلغ ۱۵۰هزار تومان پرداخت کرده است.

او خاطرنشان کرد: هدف از سفر معنوی شما عزیزان و مشتقان امام و رهبری، تجدید پیمان با امام و رهبری است که باید قدردان بود.
وی در پایان، ضمن تشکر و قدردانی از فرمانداری، منطقه عملیاتی پارسیان، کارخانه آلومینیوم جنوب، منطقه ویژه اقتصادی انرژی بر، کمیته امداد لامرد، شهرداری لامرد، کارخانه سیمان، کارخانه گج و دیگر عزیزانی که در این مهم یاری نموده اند نیز سپاسگزاری و قدردانی نمود.
💫خبرنگار/ محمود صابری زاده

Leave a Reply

Your email address will not be published.