دانش غنی سازی ۶۰ درصدی در ایران در اختیار کیست؟/ برنامه ضدانقلاب برای هواداران رئیسی و قالیباف/ کاندیدای سپاه برای انتخابات ۱۴۰۰ کیست؟!

هرشب در این بخش به برخی لایه‌های پنهان اخبار و رویدادهای سیاسی و فرهنگی ایران خواهیم پرداخت.

* برنامه ضدانقلاب برای هوادران رئیسی و قالیباف
به گزارش خبرنگار جهان نيوز، رصد و پایش محتوایی در فضای مجازی نشان می دهد که جریان ضد انقلاب و یک جریان مشکوک داخلی بیشترین میزان تخریب را علیه محمد باقر قالیباف و آیت الله سید ابراهیم رئیسی داشته اند. همچنین شبکه های فارسی زبان ضد انقلاب مانند بی.بی.سی و وی. او. ای و ایران اینترنشنال شبهه آفرینی و تخریب علیه قالیباف و آیت الله رئیسی را در دستور کار خود دارند. یکی از سرفصل های جدی این رسانه ها نیز برجسته سازی برخی مواضع اختلاف انگیز میان رئیسی و قالیباف و تلاش برای وارد کردن طرفداران این دو چهره موثر سیاسی جبهه انقلاب به دعواهای سیاسی و انتخاباتی است. در راستای همین دستورالعمل، مواضع تخریبی و سیاسی برخی فعالین رسانه ای هوادرا این دو کاندیدا علیه یکدیگر بالافاصله توسط رسانه های ضدانقلاب برجسته می شود.

*کاندیدا سپاه برای انتخابات 1400 کیست؟! 
پاسداران و سایر نظامیان با طی کردن فرایندهای قانونی همانند سایر شهروندان مجاز هستند در صورت برخورداری از شرایط قانونی، با حضور در انتخابات در معرض رأی مردم قرار گیرند. با این وجود پیگیری های خبرنگار جهان نيوز نشان می دهد که سپاه پاسداران هیچ مصداقی برای انتخابات ریاست جمهوری نه تنها ندارد بلکه برای برخی از کاندیداهای احتمالی منتسب به سپاه نیز محدودیت های سازمانی ایجاده شده و حتی این افراد میان ادامه فعالیت در سپاه در روزهای آتی و یا حضور در انتخابات ریاست جمهوری باید یک گزینه را انتخاب کنند. پیش از این نیز سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه در گفتگوی رسانه ای اعلام کرد که در سپاه انگیزه‌ای برای ریاست‌ قوه مجریه وجود ندارد و سپاه به هیچ‌وجه از هیچ مصداقی در انتخابات ریاست‌جمهوری یا مجلس و شوراها حمایت نمی‌کند.

دانش غنی سازی 60 درصدی در ایران در اختیار کیست؟
رفتار سازمان انرژی اتمی در برابر قانون مجلس مبنی بر اقدام راهبردی علیه تحریم ها نشان می دهد که  همکاری های عملی خوبی را در اینباره داشته است. در این میان پیگیری های خبرنگار جهان نيوز نشان می دهد که این سازمان از لحاظ فنی نه تنها توانایی خوبی  برای غنی سازی 60 درصدی در اختیار دارد بلکه حتی برای برگشت به شرایط قبل از برجام نیز از دانش فنی کافی و جالب توجهی برخوردار است.

Leave a Reply

Your email address will not be published.