حمایت ستاد مبارزه با مواد مخدر از پایان‌نامه‌های دانشجویی

سرپرست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان فارس گفت: دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر از پایان‌نامه‌های دانشجویی در عرصه مبارزه با مواد مخدر حمایت می‌کند.

به گزارش ایران ریپورتس، سلیمان کرمی بهره‌گیری از تحقیقات، پژوهش‌ها و پایان‌نامه‌های دانشجویی مرتبط با عرصه مبارزه با مواد مخدر را از رسالت‌های اصلی ستاد مبارزه با مواد مخدر برشمرد و افزود: ایجاد پیوند بیش از پیش میان دانشگاهیان و دانشجویان با ستاد مبارزه با مواد مخدر و جهت‌دهی به تحقیقات و مطالعات دانشجویان به سوی مهم‌ترین مسائل اجتماعی و برای بهره‌گیری از توان علمی و پژوهشی آن‌ها جهت انجام پژوهش‌های کاربردی برای حل بهتر مسائل اجتماعی و نیز گسترش تعاملات با محیط‌های علمی به طور جد دنبال می‌شود.
وی اضافه کرد: 116 عنوان اولویت مصوب پایان‌نامه‌های دانشجویی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری از سوی دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری تعیین و ابلاغ‌شده است.
سرپرست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس اظهار داشت: عناوین پیشنهادی شامل عرصه‌های مختلف شامل فرهنگی و پیشگیری، درمان و حمایت‌های اجتماعی، مقابله با ورود و عرضه مواد مخدر، حقوقی و توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم‌نهاد می‌باشد.
کرمی بیان کرد: دانشجویان می‌توانند با مراجعه به سایت www.dchq.ir و همچنین تماس با شماره 07136232115 از موضوعات اعلام‌شده برای پایان‌نامه‌های خود استفاده کرده و از حمایت مادی و معنوی دفتر تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در این زمینه بهره‌مند شوند.

Leave a Reply

Your email address will not be published.