جلال رشیدی کوچی: به من میگویند شاه‌پرستی/ تخریبگران قدرت استدلال ندارند

نماینده مردم مرودشت ارسنجان و پاسارگاد در مجلس تصریح کرد: راحت ترین کار برای رسیدن به اهداف، تخریب است. تخریب کردن هیچ کاری ندارد. بنده یک مصاحبه انجام می دهم اما بعد از آن باید ۱۰ تا مصاحبه انجام دهم تا بگویم منظورم از آن مصاحبه چه بوده است. افرادی تخریب می کنند که قدرت استدلال و استنباط و توان مناظره ندارند. بنده سعی می کنم تا جایی که از دستم بر می آید حقایق را روشن کنم.

به گزارش ایران ریپورتس، جلال رشیدی کوچی، نماینده مردم مرودشت ارسنجان و پاسارگاد در مجلس با اشاره به دعوت همایون شجریان برای اجرا در تخت جمشید اظهار داشت: بنده همایون شجریان را دعوت کردم تا در تخت جمشید کنسرت برگزار کند، به من گفتند شاه پرست. به من می گویند چرا همایون شجریان را که پدرش زمانی به نظام فحش داده را به تخت جمشید دعوت کردی. بنده می گویم مگر این بنده خدا ۲۰ شب در وزارت کشور کنسرت برگزار نکرد؟ پس باید بگوییم وزیر کشور هم شاه پرست است.

وی ادامه داد: بنده تا به امروز کنسرت نرفته بودم. چند وقت قبل ما پنج خواننده معروف پاپ را دعوت کردیم تا در شهرستان ما کنسرت برگزار کنند بنده در سالن کنسرت حضور یافتم علی رغم اینکه فضای کنسرت پاپ باب میل بنده نیست. اما رفتم به جوانان بگویم که من هم شما را به عنوان یک مسئول می فهم. به جای اینکه دلار خرج کنید و به کنسرت تتلو بروید تا به شما فحش دهند بیایید در داخل به کنسرت بروید.

رشیدی کوچی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه از نظر شما چرا بعضا در مسائل مورد اختلاف تخریب به میان آمده و مسائل اصلی به حاشیه رانده می‌شود، توضیح داد: از نظر بنده تخریب در جامعه ما از سوی تمام جریان ها صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه بنده همواره سعی کردم در مسیر حق گام بردارم، تصریح کرد: در ماجرای خانم مهسا امینی بنده از هر دو طرف مورد هجوم قرار گرفتم یک طرف می گوید تو از جنس خودشان هستی و آمدی دروغ بگویی و ماله کشی انجام دهی. طرف دیگر می گوید تو از خط انقلاب خارج شدی و موافق بی بند و باری هستی. تو اصلا از دین خارج شده ای. بنده خودم همواره سعی کردم در مسیر حق گام بردارم. بنده در مسیری گام برمی دارم که احساس کنم درست است.

نماینده مردم مرودشت ارسنجان و پاسارگاد در مجلس اضافه کرد: تا وقتی که ما نتوانیم کنار هم بنشینیم و باهم صحبت کنیم و به صورت مستند حرف خود را بیان کنیم هیچ چیز در کشور سرجای خود قرار نمی گیرد. راحت ترین کار برای رسیدن به اهداف، تخریب است. تخریب کردن هیچ کاری ندارد. بنده یک مصاحبه انجام می دهم اما بعد از آن باید ۱۰ تا مصاحبه انجام دهم تا بگویم منظورم از آن مصاحبه چه بوده است. افرادی تخریب می کنند که قدرت استدلال و استنباط و توان مناظره ندارند. بنده سعی می کنم تا جایی که از دستم بر می آید حقایق را روشن کنم.

وی همچنین گفت: بنده با جمعی از دوستان بسیجی و انقلابی شهرمان که خیلی از من خرده می گرفتند جلسه گذاشتم و برای آنها مسائل را تبیین کردم، به آن ها گفتم فلان فردی که به پهنای صورت در تلویزیون برای امام حسین اشک می ریزد پشت پرده زندگیش با ظاهرش فرق می کند. بنده به آن رسیدم و به شما می گویم. یا قبول می کنید یا خیر. اگر قبول کنید که خودتان آرامش دارید اگر هم قبول نکنید یک زمانی خودتان به آن می رسید که شاید دیر شده باشد.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.