جدا شدن اراده ملت از شورای هماهنگی اصلاح طلبان

جدا شدن اراده ملت از شورای هماهنگی اصلاح طلبان

به گزارش ایران ریپورتس98، عضو شورای مرکزی حزب اراده ملت ایران با اشاره به جلسه اخیر این شورا، از احتمال جدا شدن این حزب از شورای هماهنگی اصلاح طلبان خبر داد.

اسفندیار دهقان ناصرآبادی افزود: در جلسه روز جمعه ۱۳ تیر که با حضور اکثر اعضای شورای مرکزی حزب اراده ملت ایران (حاما) تشکیل شد، راهبرد اصلی در قالب دو برنامه ادامه حضور در شورای هماهنگی و شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان و دیگری خروج از این شورا بود، مورد بررسی قرار گرفت.

دهقان ناصرآبادی با بیان اینکه اعضای موافق و مخالف با هر دو برنامه نظرات خود را ارائه دادند، گفت: در نهایت و با رای گیری که به شکل کتبی انجام شد و اکثریت قاطع به خروج از شورای هماهنگی رای دادند.

او با اشاره به همراهی حاما طی ۲ دهه گذشته با ائتلاف احزاب اصلاح طلب، گفت: این نظر تا زمان برگزاری کنگره، مد نظر خواهد بود و در زمان برگزاری کنگره نیز در رابطه با این راهبرد، رای‌گیری انجام خواهد شد.

عضو شورای مرکزی حاما افزود: دلیل اصلی خروج این حزب از شورای هماهنگی اصلاح طلبان، نوع رفتار و کنش سیاسی سایر احزاب حاضر در این شوراست، به طوریکه برخی احزاب با عملکرد خود، کار حزبی را در حد یک محفل سیاسی تنزل داده‌اند.

دهقان ناصرآبادی بعضی از بازی‌های سیاسی نظیر تصاحب کرسی سایر احزاب و ایجاد حق رای‌های متعدد برای اعمال نفوذ در بزنگاه‌هایی نظیر برگزاری انتخابات و ارائه لیست انتخاباتی را نیز در این تصمیم گیری دخیل دانست و گفت: در نتیجه چنین رفتارهایی، افراد حاضر در لیست های انتخاباتی پس از حضور در قدرت به شورای هماهنگی اصلاح طلبان پاسخگو نیستند حال آنکه از پشتیبانی سیاسی و مردمی این شورا برای کسب آرا و پیروزی در انتخابات استفاده کرده و بهره برده‌اند.

دبیر حزب اراده ملت شعبه مرودشت استان فارس افزود: از این پس این حزب فعالیت‌های خود را بر ارتباط بیشتر با اقشار و گروه‌های مختلف اجتماعی متمرکز خواهد کرد تا برای حضور در انتخابات آتی شوراهای اسلامی شهر و روستا، در قامت یک حزب مستقل اصلاح طلب، وارد عرصه شود.

انتهای پیام

Leave a Reply

Your email address will not be published.