ثبت‌نام ۲۳۹ نفر در انتخابات شورا‌های اسلامی شهرستان شیراز

رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز گفت: تا به امروز ۲۳۹ نفر در شیراز برای شرکت در انتخابات شورای اسلامی شهر شیراز نام‌نویسی کردند.

به گزارش ایران ریپورتس،  محمدرضا امیری فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز در جمع خبرنگاران، گفت: ثبت نام داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر در شهرستان شیراز با ثبت نام ۷۹ داوطلب در روز پنجم به پایان رسید که از این تعداد ۶۶ نفر مرد و ۱۳ نفر زن ثبت‌نام کردند.

او افزود: از مجموع ۲۳۹ نفر تا پایان روز پنجم ۱۱۵ نفر حضوری و ۱۲۴ به صورت غیر حضوری نام‌نویسی کرده اند که از این تعداد ۲۱۱ نفر مرد و ۲۸ نفر زن هستند.

به گفته امیری جوان‌ترین داوطلب ۲۵ سال سن و مسن‌ترین داوطلب ۶۶ سال سن دارد.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان شیراز با اشاره به آمار ثبت‌نام شدگان نهایی در ستاد انتخابات شهرستان شیراز به تفکیک،  ۲۰۳ نفر در حوزه انتخاباتی شیراز، ۲۳ نفر شهر صدرا، ۱۱ نفر خانه زنیان و ۲ نفر داریان اعلام کرد.

او به سطح تحصیلات داوطلبان اشاره کرد و افزود: ۱۶ داوطلب تحصیلات دکتری، ۹۵ داوطلب تحصیلات کارشناسی ارشد، ۱۱۵ داوطلب تحصیلات کارشناسی، ۹ نفر داوطلب تحصیلات فوق دیپلم و ۴ نفر تحصیلات حوزوی دارد.

ثبت نام از داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر از ساعت ۸ صبح ۲۰ اسفند آغاز شده است و تا پایان وقت اداری سه شنبه ۲۶ اسفند به مدت ۷ روز ادامه دارد.

انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا همزمان با سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.