تمهیدات ترافیکی مراسم ۲۲ بهمن در شیراز اعلام شد

رئیس پلیس راهور شیراز گفت: تمهیدات و محدودیت‌های ترافیکی برای برگزاری رژه موتوری و خودرویی به مناسبت یوم‌الله ۲۲ بهمن در شیراز اعمال خواهد شد.

به گزارش ایران ریپورتس، سرهنگ حمید کریمی اظهار داشت: مسیر رژه خودرویی از میدان الله تا میدان نمازی خواهد بود و شهروندان می‌توانند برای تردد از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

رئیس پلیس راهور شیراز افزود: همچنین مسیر رژه خودرویی از میدان الله تا میدان نمازی پیش‌بینی شده و مسیرهای جایگزین میدان الله، میدان شیرودی، میدان فرصت شیرازی، بلوار فرصت شیرازی و کندرو بلوار مدرس تعیین شده است درضمن محدودیت‌ها به صورت مقطعی و شروع مراسم از ساعت 9:30 دقیقه است.

سرهنگ کریمی بیان کرد: برای برگزاری آیین نورافشانی درشب 22بهمن همزمان ازساعت 21 به مدت 10 دقیقه در 42 نقطه از شهر شیراز انجام خواهد شد.

وی افزود: در میدان شهدا نیز محدودیت تردد از تقاطع هجرت _ فردوسی به سمت میدان شهدا اجرا خواهد شد و مسیرهای جایگزین در این باره خیابان فردوسی و بلوارزند در نظر گرفته شده است.

رئیس پلیس راهور شیراز ادامه داد: از همه شهروندان انتظار داریم مانند همیشه با خادمان خود در نیروی انتظامی همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.