تقدیر مهندس اصنافی از حضور پرشور مردم شیراز در انتخابات

مهندس سید احسان اصنافی، منتخب مردم در ششمین دوره انتخابات شورای شهر شیراز در پیامی از حضور آگاهانه مردم فهیم شیراز در انتخابات تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش ایران ریپورتس، متن پیام مهندس اصنافی به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور آگاهانه و با بصیرت مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، نشان از درک سیاسی و احساس مسوولیت آنها از شرایط کشور بود.

اینجانب به پاس این حضور تکلیف مدارانه، از مردم شریف، مومن و ولایتمدار شیراز، سپاسگزارم. آنها نشان دادند که همچون 43 سال گذشته، هیچ گاه نظام را در روزهای حساس تنها نخواهند گذاشت.

همچنین از کلیه شهروندانی که به بنده اعتماد کرده تا در ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز خدمتگزاران مردم باشم، صمیمانه کمال تشکر و قدردانی را دارم.

امیدوارم در سایه اعتماد مردم و با حضور افراد متخصص و با تجربه و با تشکیل شورایی قدرتمند، جهادی و انقلابی، زمینه خدمت بیشتر به مردم فهیم شیراز فراهم شود.

در پایان از همه عزیزانی که خود را در معرض انتخاب مردم قرارداده و در این رخداد عظیم نقش آفرینی نمودند، تقدیر و تشکر نموده و ان‌شاءالله از شایستگی‌ها و توانمندی های نمایان شده آنان در اعتلای شهرمان شیراز بعنوان سومین حرم اهل بیت استفاده خواهد شد.

ان شاء الله

سید احسان اصنافی؛ منتخب مردم در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر شیراز

Leave a Reply

Your email address will not be published.