تشکیل جلسه کمیته نظارتی رعایت الزامات بهداشتی و دستورالعمل های کرونای شهرستان شیراز

کمیته نظارتی رعایت الزامات بهداشتی و دستورالعمل های کرونای شهرستان شیراز تشکیل جلسه داد.

به گزارش ایران ریپورتس98، به دنبال برگزاری نشست ستاد پیشگیری و کنترل کرونای شهرستان شیراز و تاکید و دستور فرماندار مبنی بر تشکیل کارگروه های نظارتی ویژه جهت پیگیری مصوبات و دستورالعمل های بهداشتی، کمیته نظارتی مذکور به ریاست حقیقی معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری و جانشین رئیس ستاد کرونای شهرستان شیراز تشکیل جلسه داد.

حقیقی در این نشست بر تشدید نظارت بر رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی در اصناف پرخطر از قبیل ورزشگاهها، جایگاههای سوخت، بانکها و ادارات تاکید و افزود با توجه به گستردگی حوزه شهرستان شیراز، تمامی دستگاههای متولی اجرای پروتکل های بهداشتی، ملزم به همکاری با عوامل بهداشت و مشارکت مستقیم خواهند بود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری شیراز از مرکز بهداشت خواست تا چک لیست مربوط به صنوف پرخطر را در اسرع وقت تهیه و جهت اجرا در اختیار اصناف، جایگاههای سوخت، فروشگاههای بزرگ، ورزشگاهها، بانکها و ادارات قرار دهد.

جانشین رئیس ستاد کرونای شهرستان شیراز، بازرسان دستگاه‌های اجرایی و صنوف پرخطر را مکلف دانست تا ضمن بازدید دائم و نظارت بر اساس چک لیست های تهیه شده، گزارش روزانه اقدامات و مشاهدات خود را به فرمانداری شیراز ارسال کنند.

حقیقی در پایان بر دقت و نظارت دائمی این کمیته نظارتی ویژه با محوریت معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری، نماینده بهداشت و سایر ادارات ذیربط، بر کلیه گزارشات روزانه ارسالی از سوی بازرسان و اعلام نتایج گردآوری شده به فرماندار شهرستان شیراز تاکید کرد.

Leave a Reply

Your email address will not be published.