تحول دیجیتال در دستورکار صنایع باشد

معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: لازم است که با علم و تکنولوژی روز دنیا همراه شد تا بتوان نتایج بهتری گرفت و به همین منظور مباحث تحول دیجیتال باید مورد توجه ویژه در واحد‌های صنعتی قرار گیرد.

به گزارش ایران ریپورتس، معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در رزمایش جهادگران صنعت و معدن کشور که با حضور جمعی از مسئولین کشوری و استانی به مناسبت هفته صنعت و معدن در شهرک صنعتی شیراز آغاز شد، با اشاره به توفیقات بسیار خوب بسیج مهندسین صنعت و معدن، گفت: برای بهبود فضای کسب و کار، 9 سرفصل تدوین شده که یکی از آن موضوع احیای واحدهای تولیدی و صنعتی و افزایش ظرفیت های آن است.

طهمورث لاهوتی ادامه داد: طی دو سال گذشته با کمک و همراهی بسیج مهندسین صنعت و معدن، دو هزار برنامه برای احیای واحد‌های راکد و نیمه فعال در سطح کشور اجرا کرده ایم که با توجه به نیاز کشور باید تقویت شود.

به گفته وی در کشور ۵۱ هزار واحد صنعتی در شهرک های صنعتی به بهره برداری رسیده و همچنین هشت هزار طرح نیز درحال انجام است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در کشور هزار و 600 مشاور حوزه صنعت در سایت بصورت رسمی ثبت شده اند، گفت: در استان فارس 300 مهندس و استاد متخصص به امر مشاوره در حوزه صنعت مشغول هستند که نشان از عزم و پتانسیل بالای استان فارس دارد.

وی همچنین از لزوم توانمندسازی علمی و دانشی واحدهای تولیدی و صنعتی گفت و افزود: لازم است که با علم و تکنولوژی روز دنیا همراه شد تا بتوان نتایج بهتری گرفت و به همین منظور مباحث تحول دیجیتال باید مورد توجه ویژه در واحد‌های صنعتی قرار گیرد.

معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در پایان سخنانش از بومی سازی تجربیات موفق سایر کشورها و اجرا در کشورمان در حوزه های مختلف گفت.

انتهای پیام /

Leave a Reply

Your email address will not be published.