آغاز پایش و عارضه یابی هزار واحد صنعتی در فارس

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان فارس از آغاز پایش و عارضه یابی هزار واحد صنعتی در فارس خبر داد.

به گزارش ایران ریپورتس، رزمایش جهادگران صنعت و معدن کشور با حضور جمعی از مسئولین کشوری و استانی به مناسبت هفته صنعت و معدن در شهرک صنعتی شیراز افتتاح شد.

جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس در امور اقشار در این مراسم گفت: گروه های جهادی با حضور متخصصین در استان فارس فعال هستند و علم و دانش خود را به صورت جهادی و بی هیچ چشم داشتی در اختیار صنعتگران قرار می دهند.

امیر جهادی با ذکر اینکه چهار هزار و 11 واحد صنعتی در استان فارس داریم، عنوان کرد: تا پایان سال 1401 تعداد 600 واحد صنعتی و تولیدی در استان به صورت میدانی و عملیاتی پایش و عارضه یابی شده که منتج به نتایج خوبی نیز شده است.

به گفته وی در سال گذشته با اقدامات صورت گرفته، 122 واحد صنعتی راکد ونیمه فعال در فارس احیا شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه اشکالاتی وجود دارد که نمی توان منکر آن شد، گفت: در حوزه صنعت در استان فارس احساس دوگانگی وجود ندارد و همه یک پیکره واحد شدند تا گره از صنعت را باز کنند.

آغاز پایش و عارضه یابی هزار واحد صنعتی در فارس

مسئول سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن استان فارس با اشاره به شروع پایش و عارضه یابی هزار واحد صنعتی در سطح استان فارس گفت: با استفاده از ظرفیت شبکه مهندسین و ۲۸ گروه‌ جهادی در قالب ۴۲۰ پایشگر تعداد ۱۰۰۰ واحد صنعتی راکد و نیمه فعال در سطح استان فارس مورد پایش و عارضه یابی قرار خواهند گرفت.

حسین پناهی با اشاره به اینکه اقدامات این گروه های عارضه یابی و پایش جهادی است، تصریح کرد: تسهیل گری واحدهای صنعتی از طریق عارضه یابی و مشاوره در قالب طرح صنعت یار انجام می شود.

به گفته وی عارضه یابی عمیق نیز از طریق کلینیک عارضه یابی متشکل از متخصصان حوزه صنعت و اساتید دانشگاهی صورت می پذیرد.

در این مراسم همچنین از شهید هسته ای و شاخص بسیج مهندسین صنعت معدن استان فارس مهندس شهید رمضان رستمی و گروه های جهادی برتر کشور تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام /

Leave a Reply

Your email address will not be published.