تجمع اعتراضی مردم فارس نسبت به هتک حرمت قران کریم و پیامبر اکرم(ص)

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس با صدور بیانیه ای مردم بصیر و ولایتمدار شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) را جهت شرکت در مراسم اعتراض به هتک حرمت قران کریم و پیامبر اکرم(ص) دعوت کرد.

به گزارش ایران ریپورتس، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس با صدور بیانیه‌ای مردم بصیر و ولایتمدار شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) را جهت شرکت در این برنامه دعوت نمود.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اهانت وقیحانه صورت گرفته اخیر در کشورهای غربی به کلام الله مجید و ساحت قدسی رحمه للعالمین، نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی – صلی الله علیه و آله و سلم- بار دیگر عناد و کینه شرارت بار دستگاه‌های سیاسی و فرهنگی دنیای غرب را با اسلام و جامعه مسلمانان آشکار ساخت.

این اقدام خصمانه که توأم با سکوت و حتی تأیید ذلت بار سیاست بازان فرانسوی به بهانه واهی آزادی بود، ریشه در آموزه‌ها و سیاست‌های ضد اسلامی صهیونیست‌ها و دولت‌های استکباری دارد که هرچند یکبار بُروز می‌یابد.

در این بین امت بیدار اسلام و ملت قهرمان ایران هیچگاه در برابر اینگونه اقدامات بی شرمانه سکوت نکرده و خشم و انزجار خود را به گوش عالمیان می‌رسانند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس ضمن محکومیت این توهین بی شرمانه، از عموم مردم شریف و همیشه در صحنه شیراز، سومین حرم اهل بیت (ع) جهت محکومیت و اعتراض به این اقدام نابخردانه دعوت به عمل می‌آورد.

این مراسم روز پنجشنبه مورخ ۲۰ شهریور ۹۹ رأس ساعت ۱۰:۰۰ صبح در محل مسجد جامع شهدا (مصلای قدیم نماز جمعه شیراز) نبش تقاطع ۹ دی برگزار می‌گردد.

Leave a Reply

Your email address will not be published.