تاکید سرپرست شبکه بهداشت و درمان فراشبند بر تسریع در بهره برداری از سیستم سرمایش بیمارستان

در بازدید سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان فراشبند از مراحل نصب و راه اندازی سیستم سرمایش بیمارستان امام هادی(ع)، بر تسریع در بهره برداری از این سیستم سرمایشی تاکید شد.

به گزارش ایران ریپورتس، دکتر «حسین شکاری» با بیان اینکه سیستم سرمایش پیشین بیمارستان با بیش 12 سال قدمت و فرسودگی مشکلات فراوانی را در فصول گرم سال برای مراجعان و کارکنان بیمارستان به همراه داشت، گفت: با تلاش دکتر «محمدمهدی فروردین» نماینده محترم مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، سیستم سرمایش جدید بیمارستان با ظرفیت ٢۵٠ تن، تأمین شد و با پیگیری های انجام شده در حال حاضر در مرحله پایانی نصب و راه اندازی است.

او افزود: با بهره برداری از این سیستم جدید که در نوع خود از پیشرفته ترین و مجهزترین فن آوری روز برخوردار می باشند، تحول چشمگیری در حوزه تامین، تجهیز و توسعه سرمایش این بیمارستان با توجه به طول دوره گرما در شهرستان فراشبند صورت خواهد گرفت.

دکتر شکاری ضمن عذر خواهی از مردم شریف شهرستان و کارکنان پر تلاش بیمارستان در خصوص تاخیر پیش آمده در راه اندازی سیستم سرمایش جدید، گفت: تمام تلاش ما این است که ظرف امروز و فردا، سیستم سرمایش جدید را راه اندازی و به بهره برداری برسانیم

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.