بیانیه منتسب به فرمانداری آباده کذب است/ مراسم محرم برگزار می شود

فرماندار آباده گفت: بیانیه منتسب به فرمانداری آباده در خصوص عدم برگزاری مراسم عزاداری محرم کذب است و ما براساس پروتکل ها عمل می کنیم.

به گزارش ایران ریپورتس98، زین العابدین نیک مرام با بیان اینکه چند روزی است مطلبی در فضای مجازی با امضای جعلی فرمانداری آباده منتشر شده است، گفت: پس از مشاهده این مطلب در فضای مجازی اطلاعیه تکذیب این مطلب توسط روابط عمومی فرمانداری شهرستان آباده منتشر شد.

فرماندار آباده در ادامه افزود: پیامی که اخیراً در فضای مجازی با عنوان «صورتجلسه نهایی در خصوص نحوه برگزاری مراسم عزاداری محرم امسال» به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان آباده منتشر شده است کاملاً کذب بوده و قویاً تکذیب می‌گردد.

وی با اشاره به اینکه منتشرکننده این پیام تحت پیگرد قضائی قرار خواهد گرفت افزود: از عموم‌مردم خواهشمندم اخبار رسمی فرمانداری شهرستان آباده را از طریق خبرگزاری‌های رسمی و یا کانال رسمی اطلاع رسانی این فرمانداری در فضای مجازی دریافت کنند.

نیک مرام تاکید کرد: شهرستان آباده نیز مانند دیگر شهرستانهای استان فارس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مراسم محرم و صفر را برگزار خواهد کرد و مباحث ستاد کرونا در فارس را اجرایی می‌کند.

Leave a Reply

Your email address will not be published.