بیانیه جامعه ورزش و جوانان درباره مرحله دوم انتخابات

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان فراشبند در پیامی از جامعه‌ ورزش و جوانان و همچنین آحاد مردم ایران اسلامی برای مشارکت و حضور حداکثری در پای صندوق های رای دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار ایران ریپورتس، اکنون فرازی دیگر از تاریخ باشکوه انقلاب اسلامی را در پانزدهمین روز تیرماه 1403 در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو داریم و شکی نیست بصیرت ملی، غیرت دینی و وحدت همگانی در مردم ایران متجلی شده و با مشارکت گسترده پای صندوق‌ های رای، اعتماد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اثبات می‌رسانند تا مردم سالاری دینی در قالب این آزمون مهم، شفاف‌ تر از همیشه، بروز و ظهور یابد.

وی ادامه داد: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، برهه ای حساس را فراروی ملت شریف ایران قرار داده است تا هر صاحب رای، با اندیشه و تدبیر، در انتخابی جدید،  زمینه ی فعالیت دولت را بوجود آورده و مشارکت گسترده ای را در عزت و اقتدار کشور به ظهور برساند.

آنچه همواره در تاریخ با عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نقطه‌ اطمینانی برای عظمت این کشور تبدیل شده، تعصب و تعهد مردمی است که در بزنگاه های مهم در هماوردی غیر مستقیم با دشمنان قسم خورده ی این نظام، شکوه پشتوانه‌ی مردمی این نظام را در دنیا به مرحله‌ی بروز و ظهور رسانده اند.

آنچه مسلم است امروز همزمان با مرحله‌ دوم انتخابات ریاست جمهوری در برخی از مناطق کشورمان بار دیگر به‌عنوان روز همدلی و همزبانی و حضور گسترده ملت شریف ایران تجلی خواهد یافت تا حماسه‌ ای دیگر برای همراهی ملت در مقبولیت این نظام مقدس به ثبت برسد.

اداره ورزش و جوانان شهرستان فراشبند، ورزشکاران، داوران، مربیان، پیشکسوتان، مدیران و ورزش دوستان دعوت می‌کند تا در استمرار حضور شکوهمندانه‌ در انتخابات، برای تعیین نهمین رئیس جمهور تاریخ جمهوری اسلامی ایران نقش آفرینی ارزنده‌ای داشته باشند.

خبرنگار: فاطمه شعبانی

Leave a Reply

Your email address will not be published.