بهره‌مندی ۲۶۰۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد از تخفیف هزینه انشعابات

مدیرکل کمیته امداد فارس گفت:۲ هزار و ۶۰۶ خانواده از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان فارس طی سال جاری از مزایای تخفیف هزینه انشعابات، پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری با اعتبار ۳ میلیارد و ۲۶۵ میلیون ریال بهره‌مند شدند.

به گزارش ایران ریپورتس، محمد بذرافشان با اعلام اینکه در ۵ ماهه امسال ۲ هزار و ۶۰۶ فقره تخفیف هزینه انشعابات ۳ میلیارد و ۲۶۵ میلیون ریال به مددجویان تحت حمایت این نهاد واگذارشده است، گفت: مددجویان علاوه بر دریافت تخفیف هزینه انشعابات، از تخفیف هزینه گواهی پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری نیز بهره مند می شوندکه در مدت مذکور ۲۳۱ پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری با هزینه ۴۱۵ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال صادر شده است.

 وی بیان کرد:  این خدمات در شش سرفصل انشعابات آب، فاضلاب، برق، گاز و گواهی تخفیف هزینه پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری با همکاری دستگاه‌های خدمات‌رسان و در نظر گرفتن تخفیف به مددجویان ارائه می شود.

مدیرکل کمیته امداد فارس اضافه کرد: در ۵ ماهه امسال ۸۵۰ فقره انشعاب برق، ۶۴۵ فقره انشعاب آب و ۱۳۵ فقره انشعاب فاضلاب و ۷۴۵ فقره انشعاب گاز به مددجویان تحت حمایت استان فارس واگذار شده است.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.