بستری شدن 24 دانش آموز دختر در شیراز و سروستان

24 دانش آموز دختر در شیراز و سروستان بستری شدند.

به گزارش ایران ریپورتس، حمیدرضا شعبانی اظهار داشت: ساعت ۹ صبح امروز ۱۴ اسفندماه دانش آموزان هنرستان ایرج کمالی ناحیه ۱ شیراز بوی نامطبوعی را استشمام کردند.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل هایی که قبلاً به همه مدارس اعلام شده بود مدیر مدرسه مراتب را به اورژانس اطلاع رسانی می‌کند.

او گفت: اورژانس فارس با اعزام آمبولانس به این مدرسه موضوع را پیگیری می‌کند و ۲۰ دانش آموزی که دچار تنگی نفس، استرس و اضطراب شده بودند به بیمارستان نمازی شیراز برای درمان منتقل می شوند.

مسمومیت‌های زنجیره‌ای دانش‌آموزان به مدرسه‌ای در کوهنجان سروستان رسید

فرهادی رئیس آموزش و پرورش شهرستان سروستان با تایید این خبر گفت: ظهر امروز ۱۲ نفر از دانش آموزان مدرسه استقلال شهر کوهنجان پس از استشمام بوی نامطبوع، احساس سردرد و حالت تهوع و سرگیجه داشتند که ۴ نفر از آنان برای دریافت مراقبت‌های پزشکی به بیمارستان سروستان منتقل شدند.

وی افزود: حال همه دانش آموزان رضایت‌بخش است و جای هیچ نگرانی نیست.

این آموزشگاه در کوهنجان بیش از صد دانش آموز دارد و این شهر نیز با حدود 10 هزار جمعیت در شهرستان سروستان در استان فارس قرار دارد.

دیروز صبح ۱۳ اسفندماه نیز تعدادی از دانش‌آموزان دبیرستان متوسطه دوره دوم فاطمه‌الزهرا شهرستان کوار در مجاورت شهر شیراز در پی مسمومیت به بیمارستان اعزام شدند.

پایان پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.