بررسی وضعیت بازار و تامین مایحتاج استان فارسی‌ها برای ماه مبارک رمضان

جلسه ستاد تنظیم بازار استان فارس به منظور بررسی وضعیت بازار و تامین مایحتاج مورد نیاز مردم استان در ماه مبارک رمضان دوشنبه اول اردیبهشت ۹۹ به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش ایران ریپورتس98، این جلسه به دلیل شیوع کرونا با هدف اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی به صورت ویدیو کنفرانس با حضور عباس قبادی معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.
رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان فارس در این جلسه گفت: ضرورت داشت کالاهای اساسی ماه مبارک رمضان به عنوان نیاز مردم در این ماه در شبکه توزیع قرار گیرد که همکاران و فعالان بخش خصوصی دراین خصوص نهایت تلاش خود را انجام دادند تا در بهترین شرایط کالاهای مورد نیاز در دسترس هم استانی های عزیز قرار گیرد.
حمیدرضا ایزدی افزود: استان فارسی ها نگران تامین مایحتاج ماه مبارک رمضان نباشند زیرا به اندازه کافی تامین کالا صورت گرفته است و در طول ماه مبارک نیز توزیع انجام می‌شود.
وی ادامه داد: برنامه ریزی‌های لازم توسط ستاد تنظیم بازار فارس انجام شده است و اقلام اساسی در اختیار شبکه‌های توزیع منتخب از جمله فروشگاه‌های زنجیره‌ای، فروشگاه‌های بزرگ، واحدهای صنفی عمده و خرده فروش، تعاونی کارکنان دولت، کارگری و کارمندی و سایر شبکه‌های توزیع از جمله بازارچه‌های میادین میوه و تره بار، قرار گرفته است.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: اقلام اساسی شامل برنج، شکر، مرغ، گوشت قرمز و خرما که نیاز بیشتر مردم در ماه مبارک رمضان است در شبکه‌های توزیع قرار گرفته و درحال توزیع است.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.