اولین جلسه رسیدگی به اتهامات مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان فارس

نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان فارس به ریاست قاضی محمدمهدی محمودی برگزار شد.

به گزارش ایران ریپورتس98 به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس، نخستین  جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان فارس امروز در شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری ۲ شیراز به ریاست قاضی محمدمهدی محمودی برگزار شد.

رسیدگی به این پرونده در چارچوب قانون آئین دادرسی کیفری و با حضور متهمان و وکلای مدافع آنان برگزار شد.

این گزارش حاکی است؛ دادگاه نخستین شش متهم این پرونده با اتهامات ارتشا، جعل امضاء و سند عادی و استفاده از سند مجعول و همچنین رشا و فراهم نمودن موجبات ارتشا، در حالی برگزار شد که سایر اتهامات مطرح‌شده در خصوص متهمان در دادسرای عمومی و انقلاب شیراز در حال بررسی است.

گفتنی است، قاضی محمودی رئیس شعبه ۱۰۱ دادگاه کیفری ۲ شیراز در جلسه اول رسیدگی به این پرونده پس از قرائت کیفرخواست توسط نماینده دادستان ضمن یادآوری حقوق دفاعی متهمین به تفهیم اتهام و بررسی نقش هرکدام از متهمین پرونده و همچنین ارتباط آنان با یکدیگر در قالب مناسبات مالی و پیمانکاری و اخذ دفاعیات آنان پرداخت.

 در ادامه وکلای مدافع متهمین پرونده از دادگاه تقاضای مهلت جهت انجام دفاع مناسب از موکلین خود داشتند که دادگاه با تأکید بر حق دفاع برای متهمین ضمن تجدید وقت رسیدگی، مهلت قانونی مناسبی را جهت ارائه لوایح دفاعی و استماع دفاعیات آنان تعیین کرد.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.