امام جمعه شهرستان فراشبند: کسی را انتخاب کنید که راه رئیسی را ادامه دهد

خطیب نماز جمعه شهرستان فراشبند با بیان مولفه های بیان شده از جانب رهبر انقلاب درخصوص انتخابات پیش رو، تأکید کرد: هر رئیس جمهوری اگر بخواهد همه مسیری را که رئیسی بنا نهاده و مسئولانی را که او منصوب کرده عوض کند، این خسارت برای مردم است. کسی را انتخاب کنید که راه رئیسی را ادامه دهد.

به گزارش ایران ریپورتس، حجت الاسلام و المسلمین مجید فرج زاده فسائی امام جمعه شهرستان فراشبند در خطبه اول نماز جمعه اظهار داشت: امروز مصادف است با شهادت  پنجمین پیشوای  شیعیان حضرت امام باقر علیه السلام است.

وی ادامه داد: امام باقر(ع) در عبادت و یاد خدا همچون پدر بزرگوار شان امام سجاد(علیه السلام) بودند. امام صادق(ع) در این باره می فرماید: پدرم همواره به یاد خدا بود، در حال راه رفتن، غذا خوردن، و حتی هنگام سخن گفتن با مردم ذکر خدا می گفت.

به گفته او، امام باقر(ع) در بذل و بخشش از همگان پیشتاز تر بود.   چقدر خوبست که این سیره حضرت را  در زندگی خود پیاده کنیم . بذل و بخشش در راه خدا یکی از راه هایی است که باعث باز شدن  در رزق و روزی بروی انسان می شود.

خطیب نماز جمعه فراشبند عنوان کرد: یکی از اقدامات مهم و نقش آفرینی  امام باقر علیه السلام یكپارچه ‌سازی مراسم حج است.

او افزود: امروز یكی از مهم‌ترین جلوه‌ها و نشانه‌ های وحدت مسلمین و امت اسلامی، مراسم حج است. با اینکه این فریضه، اعمال بسیار، شرایط مختلف و فروع فقهی فراوانی دارد؛ اما با این وجود، مسلمانان را در تمام اعمال اساسی حج متفق می‌یابیم.

وی در خطبه دوم با اشاره به نزدیک شدن انتخابات گفت: شهید آیت الله رئیسی عالمی مجاهد، مردمی و پرتلاش و خستگی ناپذیر، خدمتگزار، مخلص و با ارزشی بود و همه دوران مسئولیت آیت الله رئیسی در خدمت به اسلام و انقلاب و مردم سپری شد.

خطیب نماز جمعه فراشبند گفت: طرف‌دارها در طرفداری از هر کدام از نامزدها که انتخاب می‌کنند، اگر نیّتشان را خدایی کنند، خدای متعال به کارشان برکت خواهد داد. حالا یا این است که آن کسی‌که مورد نظرشان است موفّق خواهد شد و پیروز خواهد شد یا اگر پیروز  نشود، خدای متعال از آن‌ها راضی است و این کار برای آن‌ها مبارک خواهد بود.

او افزود: یکی از اساسی‌ترین کارها حفظ اتّحاد و وحدت کلمه است. آحاد ملّت مراقب باشند به خاطر اختلاف‌نظرهای کوچک و اختلاف سلیقه‌های کوچک، در مقابل هم قرار نگیرند. بدانند که قدرت این ملّت در اتّحاد است؛وحدت کلمه، خاری در چشم دشمنان است آن‌چیزی که می‌تواند جلوِ تهاجم گستاخانه‌ی آمریکا را بگیرد، فقط و فقط وحدت ملی و وحدت کلمه است.

فسائی خاطرنشان کرد: اگر هر چه می خواهید از یک نامزد انتخاباتی  که مورد علاقه شماست تعریف و تمجید کنید هیچ اشکال ندارد  چون وقتی انسان  یک جائی روشنائی را معرفی کرد، تاریکی به خودی خود معرفی خواهد شداما این درست نیست که کسی یک نامزد انتخاباتی را تخریب کند برای  موفقیت  نامزد انتخاباتی مورد علاقه خودش  چون این کار علاوه  بر این که نزد خداوند پسندیده  نیست، موجب اختلاف و  اختلال در  وحدت ملی کشور می شود.

حجت الاسلام و المسلمین مجید فرج زاده فسائی امام جمعه شهرستان فراشبند در پایان افزود: مطالبه ای از مسوولین استانی دارم، حضور مسوولین استانی در این شهرستان  خیلی کم رنگ  است که تقاضا داریم از مسوولین محترم استانی حضور خود را در این شهرستان برای بررسی مشکلات این شهرستان پررنگ تر کنند.  وی ادامه داد: عدالت آنست که مسوولین استانی در حضور پیدا کردن  در شهرستان ها این شهر را مساوی سایر شهرستانها که از امکانات  زیادی برخوردارند ندانند بلکه این شهرستان را در اولویت قرار دهند.

خبرنگار: فاطمه شعبانی

Leave a Reply

Your email address will not be published.