اعتمادسازی پیش نیاز توسعه آگاهی بخشی

نماینده ولی‌فقیه در فارس و امام‌جمعه شیراز ،آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی را از وظایف مهم رسانه‌ها دانست و تأکید کرد:اگر قرار باشد آگاهی بخشی را توسعه دهیم باید ابتدا اعتمادسازی کنیم. دیواری کوتاه‌تر از دیوار نمایندگی ولی فقیه نیست

به گزارش ایران ریپورتس98، آیت‌الله لطف‌الله دژکام  در جمع برخی از مدیران و سردبیران رسانه‌ها و همچنین مدیران روابط عمومی‌های استان فارس، اظهار داشت: در گام دوم انقلاب، لحن جلسات نیز تغییر کرده است، درحالی‌که در برهه‌ای از زمان جرات حرف زدن وجود نداشت.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری با شنیدن حرف‌ها و نقدهای دیگران، نشان داد که همه حق صحبت کردن و ارائه نظر دارند،افزود: تنها بیان مشکلات و دردها، کافی نیست و باید به سمتی حرکت کنیم که در جلسات به دنبال چاره‌جویی مشکلات و حل آن‌ها باشیم.

امام‌جمعه شیراز با تأکید بر برگزاری مجالسی باهدف رفع مشکلات عنوان کرد: تنها در برگزاری جلسات هدفمند است که امکان حل مشکلات وجود دارد.

آیت‌الله دژکام در پاسخ به انتقادات مطرح شده از سوی دبیریکی از رسانه‌ها نیز گفت: امروز دیواری کوتاه‌تر از دیوار نمایندگی ولی فقیه نیست، اگرچه مسائل امنیتی دیوار ظاهری مکان استقرار این نمایندگی را بلند کرده است.

آیت‌الله دژکام بابیان اینکه این نگاه که دیواری کوتاه پیداکرده و تمام مسائل و مشکلات را بر سرش بریزیم، صحیح نیست،چراکه نمایندگی ولی‌فقیه به‌اندازه کافی موردحمله رسانه‌های خارجی قرار می‌گیرد،اضافه کرد: درعین‌حال امام‌جمعه گوش شنوای سخنان منتقدان است و برای رفع مشکلات و مسائل مطرح‌شده آنچه را در توان دارد، انجام خواهد داد.

آیت‌الله دژکام همچنین در جهت حل مشکلات مطرح‌شده  از سوی مدیران برخی رسانه‌های فارس ،بر لزوم تشکیل جلسه‌ای با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر مدیران و مسئولان و صاحب‌نظران، برای یافتن راهکارهای اجرایی حل مشکل، تأکید کرد.

وی بر حل مشکلات واردشده بر قشر خبرنگار،عکاس و هنرمند، در پی شیوع کرونا تأکید کرد و گفت: بررسی و حل مشکلات این بخش از جامعه باید از نقطه‌ای کلید زده شود و حل مشکلات ناشی از کرونا باید در اولویت قرار گیرد.

امام‌جمعه شیراز یکی از مهم‌ترین بسترها جهت اجرایی شدن دستورات و توصیه‌های کلام‌الله مجید را افزایش و توسعه محبت و دوستی‌ها دانست و بیان داشت: اگر عرش اخوت نباشد، بستری برای اجرا کردن فرامین الهی و کلام خدا نیست.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.