استقرار ۲۰۶۴ پایگاه جمع‌آوری زکات فطره در فارس

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس از استقرار ۲ هزار و ۶۴ پایگاه جمع‌آوری زکات فطره در مصلی‌ها، مساجد و حسینیه‌های استان خبر داد.

به گزارش ایران ریپورتس،  مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس  گفت: به‌منظور جمع آوری زکات فطریه و کفاره در استان ۲ هزار و ۶۴ پایگاه آماده دریافت زکات فطریه و کفاره مومنان و روزه‌داران در استان فارس است که از این تعداد یک هزار و ۵۷۰ پایگاه ثابت، ۴۳۷ پایگاه در مراکز نیکوکاری و ۵۷ پایگاه سیار است.
وی تصریح کرد: این تعداد پایگاه ثابت و سیار شورای زکات در سراسر استان فارس برای جمع‌آوری فطریه و کفاره در مصلی‌ها، مساجد و حسینیه‌ها و میادین منتهی به محل برپایی نماز روز عید فطر مستقر شده است که در این روز آماده خدمت‌رسانی هستند.
موصلی بیان کرد:‌ مردم استان فارس می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری با استفاده از شیوه‌های نوین و الکترونیکی برای پرداخت غیرحضوری زکات فطره اقدام کنند.
وی اضافه کرد: مردم می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد دستوری*۰۷۱ *۸۸۷۷ * ، شماره‌های کارت مجازی مختص هر اداره، اپلیکیشن‌های داخلی و کد QR جهت کمک به نیازمندان اقدام کنند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس با بیان اینکه سال گذشته مردم نیکوکار استان فارس بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال کفاره و زکوات پرداخت کردند، گفت: فطریه دریافتی در همان روز عید به دست نیازمندان خواهد رسید.
انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.