استقبال چشمگیر بانوان شیرازی از پوشاک عفیفانه / قانعی: رگال‌های فروش در همان دقایق ابتدایی خالی شد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس ضمن غیرقابل پیش‌بینی ارزیابی کردن استقبال مردم از نمایشگاه مدولباس شیراز از دقایق ابتدایی افتتاحیه اظهار داشت: این استقبال چشمگیر مسوولیت ما را در ادامه و در تهیه لباس فاخر و عفیفانه برای مردم سخت تر خواهد کرد.

استقبال چشمگیر بانوان شیرازی از پوشاک عفیفانه / قانعی: رگال‌های فروش در همان دقایق ابتدایی خالی شد

به گزارش ایران ریپورتس، حمیدرضا قانعی در حاشیه نمایشگاه مد و لباس شیراز عنوان کرد: ما در شهر شیراز به مکان‌هایی ثابت برای فروش این نوع کالاها نیازمندیم و برای محقق شدن این مسئله گفتگو با صاحبان برندها و اصناف و مسوولین شهری و استانی ضروری است.

 دبیر شورای فرهنگ عمومی استان فارس افزود: استقبال از این نمایشگاه به حدی است که در همان ساعات ابتدایی تعدادی از رگال‌های فروش بطور کامل خالی می‌شوند و فروشندگان در عمده ساعات از پاسخگویی به مشتریان درمانده اند و تردد و رفت و آمد کاملا در پارکینگ هتل هما به چشم می‌‍‌آید.

وی خاطرنشان کرد: امید است با همکاری و تلاش مجموعه‌های فرهنگی استان و نهادهای حمایتی، قیمت‌های عرضه کالاهای عفیفانه به گونه‌ای سامان یابد که قشر متوسط جامعه نیز بتواند از این امکان بهره ببرد.

گفتنی است اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس که با همکاری بخش خصوصی و کارگروه مد و لباس کشور اقدام به برپایی این نمایشگاه نموده است از برنامه‌ریزی برای تکرار اینچنین نمایشگاه‌هایی در هر فصل خبرداد.

پایان پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.