از سگ بازی تا «سگ فروشی»/ شغل جدید سلبریتی‌ها در فضای مجازی +تصاویر

فی الواقع گویی تمام نکات منفی در رفتارهای سلبریتی ها جمع شده است. از سوءرفتار در مسائل سیاسی تا فرهنگی، از غرغرهای سیاسی تا رفتار خلاف آداب ملت ایران در این افراد جمع شده است.

از سگ بازی تا «سگ فروشی»/ شغل جدید سلبریتی‌ها در فضای مجازی +تصاویر

به گزارش ایران ریپورتس، حسام زبیراوی: در سال‌های اخیربه دلیل ترویج فرهنگ منحط غربی و علاقمندی به زندگی‌های ظاهرا مدرن و همچنین عدم رضایت برخی زوجین به فرزندآوری شاهد حضور حیوانات خانگی در زندگی برخی از افراد هستیم.

این موضوع که در جامعه متاسفانه در حال افزایش است سبب شده که این گونه افراد در ذهن خود زندگی مدرن را در زندگی با سگ و گربه به جای فرزند آوری صحیح بدانند و مانند یک بچه از حیوانات خانگی خود مراقبت و برای او اسم انتخاب کنند. حتی او را با خود به بیرون و گردش می‌برند و ماهانه مبلغی را خرج این حیوانات خانگی خود می‌کنند.

از طرف دیگر ما در فضای مجازی با سلبریتی‌هایی رو به رو هستیم که به ترویج و حتی تبلیغ خرید و فروش سگ‌ها روی آورده‌اند.

در ادامه نمونه‌ای از فعالیت برخی از این افراد در فضای مجازی را مشاهده می‌کنید:

ساناز پرور 
لیلا بلوکات


نفیسه روشن

بهاره رهنما
تصاویر برخی از سلبریتی‌های ایرانی در کنار حیوانات خانگی که اغلب شامل سگ یا گربه است، به وفور در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود و با یک نگاه و توجه بیشتری به زندگی این سلبریتی‌ها می‌توانیم به این نکته برسیم که اغلب این تصاویر متعلق به کسانی است که یا تشکیل خانواده نداده‌اند یا زندگی شکست‌خورده‌ای را تجربه کرده‌اند و یا مخالف فرزند آوری هستند.

فی الواقع گویی تمام نکات منفی در رفتارهای سلبریتی‌ها جمع شده است؛ از سوءرفتار در مسائل سیاسی تا فرهنگی، از غرغرهای سیاسی تا رفتار خلاف آداب ملت ایران. افرادی که نام هنرمند را یدک می‌کشند اما بویی از شان و آداب هنرمندی نبرده اند.

از طرف دیگر برنامه‌های شبکه‌های ماهواره‌ای به خصوص شبکه «من و تو» به ترویج و تبلیغ غلط این نوع سبک از زندگی با حیوانات به جای فرزند آوری در ایران روی آورده است. البته که شبکه های معاند همواره هجمه به مسائل سیاسی و فرهنگی(به صورت غیرمستقیم) را در دستور کار خود داشته و دارند.

انتظار می رود که برخی مسئولان فرهنگی کشور از خواب بیدار شده و به این نوع فعالیت و ترویج سبک زندگی غربی توسط سلبریتی‌ها در فضای مجازی توجه داشته باشند.

Leave a Reply

Your email address will not be published.