ارسال مصالح ساختمانی جهت ساخت حسینیه لامردی ها به کربلا

سه دستگاه کامیون تریلر حامل مصالح ساختمانی مورد نیاز جهت اجرای سقف حسینیه سیدالشهدا لامردی ها در کربلا به کشور عراق ارسال شد

به گزارش ایران ریپورتس، حاج عبدالله حیدری پور رئیس سازمان عتبات و عالیات در شهرستان لامرد و یکی از مجریان ساخت حسینیه سیدالشهداء در کربلای معلی ضمن تشکر و قدردانی از مردم و عاشقان و دلدادگان حسینی در کمک به ساخت این حسینیه اظهار داشت: بنا داریم با مساعدت مردم پس از عزیمت مصالح به کربلای معلی که این مهم امروز عصر ازطریق مرز زمینی مهران صورت خواهد پذیرفت هر چه سریعتر الباقی کار این حسینیه را انجام دهیم.
وی افزود: از دوشنبه هفته آینده با مشارکت کارگران محلی که به کربلای معلی اعزام شده اند، اجرای سقف و ستون های حسینیه سیدالشهداء لامردی ها انجام خواهد شد.


وی گفت: به یاری خداوند منان در اربعین حسینی امسال نیز بتوانیم بخش اعظمی از حسینیه جهت اسکان زائران عزیز آماده کنیم تا به راحتی بتوانند به زیارت و عبادت خود بپردازند.


حیدری پور تصریح کرد: از مردم عزیز تقاضا داریم تا با کمک های نقدی خود ما را در ساخت این مکان مقدس یاری نمایند و شماره کارت (۶۱۰۴۳۳۸۹۷۹۷۵۶۸۲۸)جهت کمک های نقدی جهت ساخت حسینیه سیدالشهدا که بنام حیدری پور و خضری می باشد واریز نمایند.

گفتنی است؛ این آئین، با بدرقه حجت الاسلام آزاد امام جمعه محترم لامرد و تنی چند از مسولین و همچنین مردم پس از اقامه نماز جمعه صورت گرفت.
💫خبرنگار/محمود صابری زاده

Leave a Reply

Your email address will not be published.