آغاز جشنواره ملی شمیم خانواده سپاه پاسداران در شیراز

فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: چهارمین جشنواره ملی شمیم خانواده سپاه پاسداران با حضور هزار و ۵۸۰ ورزشکار به میزبانی شیراز آغاز به کار کرد.

جشنواره ملی شمیم خانواده سپاه پاسداران به میزبانی شیراز آغاز شد

 به گزارش ایران ریپورتس، سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس، امروز در آیین افتتاح جشنواره ملی شمیم خانواده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با عنوان امام رئوف در شیراز در حال برگزاری است، اظهارداشت: این رویداد بزرگ این فرصت را به سپاه فجر فارس داد تا سعادت و افتخار میزبانی ورزشکاران خانواده سپاه را از سراسر کشور داشته باشد. 

وی گفت: این جشنواره با حضور هزار و 580 ورزشکار و 300 نفر عوامل اجرایی از جمله داور و مربی در سومین حرم اهل بیت درحال برگزاری است.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به اینکه 24کمیته اجرایی در بخش‌های مختلف مسئولیت اجرای این جشنواره را بر عهده دارند، ادامه داد: فرزندان پاسدار در قالب شش رشته ورزشی فوتسال، والیبال، شنا، تکواندو، تیراندازی و آمادگی جسمانی به مدت سه روز با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

استاندار فارس نیز در این آیین با بیان اینکه جای بسی خوشحالی است که میزبان ورزشکارانی از سراسر کشور در استان ورزش‌پرور فارس هستیم، اظهار داشت: وظیفه ورزشکاران، نشان دادن غیرت، جوانمردی، همت و اراده قوی مسلمان ایرانی است و در این راه مدیران هم با همت به خرج دادن، هزینه کردن، داشتن برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری وظیفه حمایت از آنان را دارند.

محمدهادی ایمانیه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر الگو بودن جوانان قهرمان ورزشکار، نه تنها در عرصه ورزش، بلکه برای همه اقشار جامعه، تصریح کرد: وقتی جوان ورزشکار با اعتماد دینی، مردانگی و دلدادگی به کشور و وطنش قهرمان می‌شود، کمک می‌کند که نشاط و انگیزه بیشتری در سایر جوانان هم ایجاد شود.

ایمانیه با اعتقاد به اینکه وظیفه قهرمانان ورزشکار بسیار سنگین است،گفت: قهرمانان نه تنها در عرصه ورزش بلکه در عرصه اخلاق و معنویت هم باید الگو باشند تا بتوانند جامعه جوان را به مسیری مستقیم هدایت کنند.

انتهای خبر/

Leave a Reply

Your email address will not be published.