۳۰ آذر آخرین مهلت ارسال آثار به نخستین جشنواره یاریگران زندگی

سرپرست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: هنرمندان و تولیدکنندگان عرصه فرهنگ و هنر می‌توانند آثار خود را از جمله فیلم، پویانمایی، تیزر، عکس، پوستر و شعارهای پیشگیری از اعتیاد تا سی‌ام آذرماه برای دبیرخانه جشنواره یاریگران زندگی ارسال کنند.

به گزارش ایران ریپورتس، سلیمان کرمی با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره یاریگران زندگی در تهران اظهار داشت: این جشنواره با همت و محوریت معاونت کاهش تقاضا و توسعه مشارکت‌های مردمی و اداره کل فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور برای اولین بار در حال اجراست.

وی افزود: آشنایی هنرمندان و تولیدکنندگان عرصه فرهنگ و هنر با گفتمان یاریگران زندگی، جمع‌آوری آثار تولیدشده سراسر کشور با موضوع مبارزه همه‌جانبه با مواد مخدر به‌منظور انتشار مجدد در بسترهای مختلف رسانه‌ای، ایجاد موج اجتماعی در فعالان رسانه‌ای در حوزه مبارزه همه‌جانبه با مواد مخدر، ارتقاء سطح دانش و فرهنگ عمومی جامعه نسبت به مسئله اعتیاد به مواد مخدر، بسترسازی همگانی در جهت مشارکت مردم در طرح یاریگران زندگی، ایفای نقش هنرمندان در آموزش و فرهنگ‌سازی به‌عنوان عناصر اصلی امر پیشگیری، ایجاد زمینه ارتباط هنرمندان با ستاد مبارزه با مواد مخدر و برقراری ارتباط مؤثر ستاد با مؤسسات و مراکز رسانه‌ای و هنری در کشور از جمله اهداف این جشنواره است.

این مقام مسئول در استان فارس با تأکید بر اینکه فقط آثار هنری تولیدشده از سال ۱۳۹۵ به بعد در جشنواره شرکت داده می‌شوند، گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب فیلم کوتاه، فیلم مستند، پویانمایی، شعارهای پیشگیری، نماهنگ، عکس، پوستر و تیزر به جشنواره ارسال کنند و آخرین‌مهلت ارسال آثار ۳۰ آذرماه سال جاری است.

کرمی گفت: محدودیتی برای شرکت‌کنندگان در بخش‌های مختلف جشنواره وجود ندارد و علاقه‌مندان می‌توانند برای مشاهده جزئیات جشنواره به پورتال ستاد مبارزه با مواد مخدر به نشانی www.dchq.ir مراجعه نمایند.

وی افزود: ثبت‌نام در جشنواره از طریق سایت www.yarigaranzendegi.ir امکان‌پذیر است.

سرپرست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس در پایان از کلیه‌ی هنرمندان و تولیدکنندگان عرصه فرهنگ و هنر به‌ویژه استان فارسی‌ها خواست با مشارکت همه‌جانبه در این جشنواره شرکت کنند.

گفتنی است مراسم اختتامیه در هفته آخر بهمن‌ماه به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.

Leave a Reply

Your email address will not be published.