مدیرکل عزل شده شهرداری شیراز در تلاش برای کسب سمت جدید در شورا

به گفته برخی از کارکنان شهرداری شیراز، کشاورزی پس از عزل از سمت خود در تلاش بوده که با بهره گیری از روابط دوستی و حزبی خود جایگاهی را در شهرداری و یا شورای شهر شیراز برای خود دست و پا نماید.

به گزارش ایران ریپورتس، با نزدیک شدن به ۳۱ شهریورماه و هفته دفاع مقدس بسیاری از اذهان به دسته گل شهرداری شیراز در سال ۱۳۹۷ و قدردانی از سربازان اسرائیلی معطوف می شود.

اقدام شهرداری شیراز در نصب بنر جنجالی سربازان اسرائیلی با موجی از اعتراض و انتقاد در فضاهای مجازی و حقیقی همراه بود و این آبروریزی جنبه بین المللی نیز به خود گرفت و در بسیاری از رسانه های دنیا به این موضوع اشاره شد تا نام شیراز در دنیا بر سر زبان‌ها بیفتد.

ماجرای بنر اسرائیلی از این قرار بود که تصویر مذکور سه سرباز را نشان می داد که بر ارتفاعی ایستاده و نظاره‌گر پایین بودند، این بنر با این بیت شعر «شدند و خیره هنوز آن شکوه می‌بینم/ سواد سایه‌شان را به کوه می‌بینم» بنا داشته که شکوه و عظمت هفته دفاع مقدس را نشان دهد اما این تصویر فتوشاپ شده از عکس سربازان رژیم صهیونیستی بوده است. 

این بنر که تنها یک روز بیشتر در میدان نمازی شیراز دوام نیاورد و بصورت شبانه توسط مردم متدین و دغدغه مند شیراز پایین آورده شد، پس از عذرخواهی رسمی شهرداری شیراز از مردم بابت این اتفاق، سبب تغییرات و جابجایی هایی در شهرداری شیراز گشت که در این خصوص مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز و مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز وقت عزل شدند و در ادامه محمد شعبانی، مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی شهرداری شیراز و دو نفر دیگر از دست‌اندرکاران طراحی بنر توهین‌آمیز سربازان اسرائیلی دستگیر شدند.

محمدجواد کشاورزی، دبیر حزب اراده ملت ایران در استان فارس و عضو شورای مرکزی این حزب در تهران پس از رای آوردن لیست امید در شورای پنجم شهر شیراز به واسطه حضور در شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب در استان فارس توانسته بود سرپرستی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز را در دست بگیرد که در ادامه پس از نصب بنر جنجالی سربازان اسرائیلی در شیراز، عزل شد.

به گفته برخی از کارکنان شهرداری شیراز، کشاورزی پس از عزل از سمت خود در تلاش بوده که با بهره گیری از روابط دوستی و حزبی خود جایگاهی را در شهرداری و یا شورای شهر شیراز برای خود دست و پا نماید.

درهمین خصوص شنیده شده که وی را به‌عنوان گزینه دبیری کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر شیراز در جلسه اخیر این کمیسیون پیشنهاد کرده و علیرغم تمام زدوبندها و تلاش هایش نتوانسته رای مثبت را از این کمیسیون برای تصدی این پست در شورای شهر شیراز بگیرد.

قابل ذکر است هم اکنون محمدمهدی برزین از یادگاران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس تصدی سمت دبیری کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر شیراز را برعهده دارد.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.