فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بقیه الله (عج) شیراز: ۱۱ هزار پُرس غذای گرم در مجتمع شلمچه شیراز طبخ شد

علیپور با اشاره به طبخ ۱۱ هزار پُرس غذای گرم به صورت متمرکز در مجتمع «شلمچه» به عنوان برترین طبخ متمرکز در شیراز، گفت: این غذا در روز عید غدیر خم در بین مردم توزیع می شود.

به گزارش ایران ریپورتس، مجید علیپور فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز  با اشاره به طبخ ۱۱ هزار پُرس غذای گرم به صورت متمرکز در مجتمع شلمچه به عنوان بزرگترین طبخ متمرکز در شیراز گفت: امروز در سلسله فعالیت های سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز، فعالیت های مختلفی ویژه گرامیداشت عید غدیر برگزار می شود، یکی از مسائلی که به آن سفارش شده اطعام و روزه داری در روز عید غدیر است.
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز با اشاره به اینکه روزه این روز خیلی سفارش شده و از این رو غذای طبخ شده در زمان افطار بین مردم در محلات مختلف توزیع می شود، تاکید کرد: بیش از ۶۰ هزار غذای گرم با محوریت پایگاه های مقاومت این ناحیه طبخ و توزیع می شود.
وی با اشاره به اینکه امروز ۱۱ هزار پُرس غذای گرم در مجتمع فرهنگی شلمچه در حال طبخ است که خیر محترم عنوان کرده برای افطار محیا و توزیع شود، تاکید کرد: غذای این روز چلو با خورشت قیمه است که بین مردم در روز عید توزیع می شود.

Leave a Reply

Your email address will not be published.