برگزاری مراسم تحلیف مشاوران خانواده مرکز وکلای قوه قضائیه در فارس

مراسم تحلیف مشاوران خانواده مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه استان فارس، با حضور مَجازی معاون اول قوه قضائیه و رئیس مرکز وکلا، برگزار شد.

به گزارش ایران ریپورتس، حسن عبدلیان پور رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه استان فارس گفت: از میان ۱۱ هزار شرکت کننده در آزمون، ۸۰۰ نفر به عنوان مشاور خانواده در سراسر کشور پذیرفته شدند و با قبولی در مصاحبه و گزینش، پروانه دریافت کردند.

عبدلیان پور همچنین گفت: استان فارس با ۵۳مشاور خانواده، بعد از استان‌های تهران، خراسان رضوی و اصفهان‌ چهارمین‌استان از لحاظ پذیرش مشاوران خانواده بود.

رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه کشور نیز در این آئین گفت: حوزه مشاوره خانواده عرصه ای سخت است و باید سعی کنیم حوزه مشاوره را به قبل از ازدواج یا نهایتا بعد از ازدواج برگردانیم.

بهادری جهرمی خاطرنشان کرد: زوج ها باید یاد بگیرند چگونه باهم زندگی کرده و ساختن با هم را مشاوران به آنان یاد بدهند.

رئیس مرکز وکلای قوه قضاییه کشور از شرکت کنندگان در این مراسم خواست که به سوگند خود وفادار باشند و از تجارب سایر مشاوران خانواده نیز استفاده کرده و بهره ببرند.

بهادری جهرمی همچنین گفت: مرکز وکلای قوه قضائیه تاکنون ۲ میلیون ‌مشاوره رایگان، ۷۰ هزار پرونده تسخیری و معاضدتی داشته است.

او افزود: وکلای این مرکز صرفا به دنبال درآمد نیستند و فعالیت های اجتماعی و نوع دوستانه بسیاری را دنبال می کنند.

بهادری از آغاز عملیات اجرایی اولین درمانگاه خیریه توسط مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران قوه قضائیه به مناسبت ۱۳ رجب در سیستان و بلوچستان به عنوان یکی از اقدامات در راستای انجام مسئولیت اجتماعی این مرکز یاد کرد.

Leave a Reply

Your email address will not be published.