برطبق ادعای یک سایت اصلاح طلب؛ تنش میان شورا و شهرداری شیراز بالا گرفته

درگیری و تنش میان شورای شهر و شهرداری شیراز بالا گرفته به حدی که یک سایت خبری تندروی اصلاح طلب در شیراز با پرداختن به این موضوع، از شدت این اتفاق و درز آن به بیرون از جلسات شبانه خبر داده است.

به گزارش ایران ریپورتس، این سایت مدعی شده که اعضای شورای پنجم شهر شیراز از رفتار و عملکرد شهردار ناراضی بوده و حتی به فکر تغییر وی در برخی جلسات و محافل خود می باشند.

این سایت خبری عدم حضور اعضای شورای شهر شیراز در مراسم بزرگ و پرزرق و برق در افتتاح پل «شهیدان یغمور» به عنوان یکی از پروژه‌های شاخص عمرانی شهرداری شیراز را از نشانه های این نارضایتی عنوان کرده، مراسمی که همه در آن بوده اند، جز اعضای پنجمین دوره شورای شهر شیراز به صورت برنامه ریزی شده و هماهنگ!

در ادامه مطلب از تلاش حیدر اسکندرپور برای نزدیک شدن به جریان انقلابی، جریانی که پیروز قاطع انتخابات مجلس یازدهم بوده و به احتمال بسیار قوی در انتخابات 1400 نیز موفق خواهد بود، خبر داده که سروصدای اصلاح طلبان بویژه اعضای شورای شهر شیراز را در آورده است.

این مطلب با بیان اینکه روزهایی پرالتهابی پیش روی مدیریت شهری شیراز خواهد بود، تلاش کرده توپ را به زمین شورای شهر انداخته تا انتقام خود را از شهردار شیراز در پی یک شکایت بستاند.

در اذهان همه ما همراهی و اتحاد اصلاح طلبان با یکدیگر حتی شده به ظاهر نقش بسته اما در مواجه با این مطلب یک سایت خبری تندروی اصلاح طلب در شیراز می توان به عمق فاجعه پی برد، اتفاقی که می تواند شیراز را بیش از این زمین گیر نماید.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.