کشف ۱۰۰۰ تن لیموترش احتکار شده در جهرم

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس از کشف ۱۰۰۰ تن لیموی احتکار شده توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) سازمان اطلاعات سپاه خبر داد.

به گزارش ایران ریپورتس98، سرهنگ پاسدار جلال یارمحمدی اعلام کرد: همزمان با شیوع بیماری کرونا، انتشار برخی اخبار جعلی و هدفدار درباره خواص برخی میوه‌ها در درمان و پیشگیری از این بیماری باعث شد قیمت این میوه‌ها و مرکبات در بازار بصورت غیر عادی افزایش پیدا کند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سپاه فجر فارس، یارمحمدی گفت: به دنبال انتشار این شایعات، شبکه‌ای از محتکران و دلالان ضمن دامن زدن به این گونه اخبار جعلی، با جمع آوری و احتکار این میوه‌ها بخصوص لیمو ترش در انبارهای کالا، قصد داشتند این محصولات را به چندین برابر قیمت در بازار عرضه کنند.

او ادامه داد: در همین راستا سربازان گمنام امام زمان (عج) سازمان اطلاعات سپاه فجر فارس در شهرستان جهرم، در ادامه برخوردهای قاطع با فرصت طلبان و سودجویان، با رصد، رهگیری و چندین اقدام اطلاعاتی و عملیاتی برای مقابله با این مفسدین اقتصادی، موفق به کشف ۱۰۰۰ تُن لیموترش احتکار شده در شهرستان شده و این محموله کشف شده برای توزیع عادلانه در میان مردم عزیز و تنظیم بازار این میوه در کشور در اختیار مراجع ذیصلاح قرار گرفت.

یارمحمدی خاطرنشان کرد: استان فارس و خصوصا شهرستان جهرم یکی از قطب‌های تولید و توزیع این محصول باغی در کشور است.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس گفت: این ضربه سخت سازمان اطلاعات سپاه فجر به شبکه احتکار میوه در استان فارس که با هماهنگی نهاد قضائی انجام گرفت، گام موثری در راستای حفظ آرامش روانی جامعه و تعدیل قیمت در بازار خواهد بود.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.