کرباسچی: اين‌طور نيست که اصولگرايان پیروز ریاست جمهوری باشند

ما بايد تلاش و فعاليت کنيم و بتوانيم از فعاليت‌هاي خود دفاع کنيم و نااميد نشويم و عصبانيتي که داريم نبايد ما را از راه اعتدال خارج کند.

اين‌طور نيست که اصولگرايان پیروز ریاست جمهوری باشند/ از انتخاب روحانی نه پشيمان هستيم و نه توبه می‌کنيم

به گزارش ایران ریپورتس، اصلاح طلبان در حالی با تمرکز روی انتخاب ریاست جمهوری فعال شده اند که هنوز هیچ کدام از این گروه ها از پیشنهاد دهی روحانی و حمایت از او عذرخواهی نکرده اند. نه تنها عذرخواهی بلکه طلبکارانه خطاب به مردم می گویند که به دولت روحانی نقد وارد است اما از انتخاب او پشیمان و توبه کار نیستیم!

کرباسچی، دبیر کل حزب کارگزاران هم در همین باره بدون توضیح درباره نتایج حاکمیت تفکر دوستانش در راس دولت نظیر مشکلات شدید معیشتی و نرخ های نجومی همه جانبه گفته است «اين‌طور نيست که اين دوره براي اصولگرايان باشد».

گزیده اظهارات کرباسچی را خواهید خواند:

*پاي تمامي اصلاح‌طلبان در اين دولت درگير است اما بسياري از اين دولت انتقاد کرديم و يکي از احزابي هستيم که بيشترين نقد را به دولت وارد کرده است اما حواسمان پرت نشود که نقد ما به معناي نفي کاري که در سال 92 و 96 انجام داديم نيست و از آنچه اتفاق افتاده نه پشيمان هستيم و نه توبه مي‌کنيم؛ همانطور که تعريف از دولت‌هاي آقاي هاشمي و خاتمي به معناي تقديس آنها نيست و نقدهاي زيادي به آنها وارد است.

*هيچ‌وقت حتي در دوران حضرت امام(ره) براي نيروهايي که خود را اصلاح‌طلب و چپ مي‌دانند فرش قرمز پهن نکردند. ما بايد تلاش و فعاليت کنيم و بتوانيم از فعاليت‌هاي خود دفاع کنيم و نااميد نشويم و عصبانيتي که داريم نبايد ما را از راه اعتدال خارج کند.

*در انتخابات رياست‌جمهوري پيش رو همه توجه کنيم که اگر حرکت و کار کنيم نتيجه خواهيم گرفت و اين‌طور نيست که اين دوره براي اصولگرايان باشد و اگر بتوانيم با مردم درست صحبت و آنها را قانع کنيم و منصفانه بگوييم که دو ديدگاه سياسي وجود دارد اينطور نمي‌شود که حتما اصولگرايان پيروز شوند.

Leave a Reply

Your email address will not be published.