کتاب اتوبوس دوم در مهر رونمایی شد

کتاب اتوبوس دوم “اولین رمان راهیان نور کشور” به قلم محمدرضا محمودیان فرد در بارگاه مطهر شهدای گمنام شهر مهر رونمایی شد.

به گزارش ایران ریپورتس، همزمان با سوم خردادماه سالروز فتح خرمشهر قهرمان، کتاب اتوبوس دوم “اولین رمان راهیان نور” کشور به قلم حجت الاسلام محمدرضا محمودیان فرد در جوار تربت پاک و خوشنام شهدای گمنام مهر و با حضور تنی چند از مسولین محلی، مردم، و دوست داران کتاب برگزار و رونمایی شد.

حجت الاسلام محمودیان فرد نویسنده این رمان در گفت وگو با خبرنگار صابری زاده تصریح کرد: کتاب اتوبوس دوم، اولین رمان در رابطه با راهیان نور کشور می باشد که از سال ۱۳۹۸، شروع به نوشتن کرده ام که مدت زمان ۲ سال جهت نوشتن این کتاب به طول انجامید.

وی گفت: این کتاب بعد از رونمایی کتاب پاسخ به شبهات نوین، که در ۱۷سالگی تألیف کرده ام دومین کتاب بنده
و اولین تجربه رمان نویسی بنده می باشد که به رشته تحریر در آمده است.

وی افزود: برای نوشتن این کتاب با توکل به خداوند سبحان و نظر به لطف اهلبیت (ع) و شهدای عزیز در این مسیر قدم برداشته ام و از افراد صاحب فن نیز مشورت گرفته ام که حقیر را بسیار راهنمایی کردند.

او گفت: از آنجایی که در زمینه راهیان نور، دیدم جای رمان و داستان بلند خیلی خالی است، با مشورت دوستان کمیته خادم الشهدا، نوشتن این کتاب را شروع کردم.

نویسنده اولین رمان راهیان نور کشور خاطرنشان کرد: این کتاب شامل ۱۳۰ صفحه و با قطع جیبی است، که شامل ۱۰ فصل می باشد.

وی افزود: در این کتاب روایت زندگی یک نوجوان کلاس یازدهمی اهل جنوب فارس است و با توجه به اتفاقات قبل و حین راهیان نور را در قالب داستان مطرح می‌کند.

او اذعان کرد: این کتاب مناسب همه سنین است و سعی بر این شده تا حال و هوای راهیان نور به بهترین نحو ترسیم شود، اما بیشتر نوجوانان و مخصوصاً عزیزان فعال در حوزه راهیان نور و خادمین شهدا می توانند از این کتاب ارزشمند استفاده کنند.

وی با بیان این مطلب که این کتاب حاوی یک سری نکات کاربردی است و حاصل چندسال تجربه راهیان نور است خاطرنشان کرد: عزیزان فعال در این زمینه، اگر با دقت مطالعه کنند، مطمئنا میتوانند الگوی خوبی از داستان را داشته باشند که در ذیل داستان به چند شبهه مطرح شده در جامعه، به صورت استدلالی جواب داده شده است.

محمودیان فرد گفت: از نقاط قوت داستان و مطالب این کتاب می توان به نثر محاوره ای متن آن اشاره کرد، که باعث می شود خواننده ارتباط بهتری با این کتاب و مطالب آن برقرار کرد.

او افزود: این کتاب، در اوایل سال ۱۴۰۱، با زحمات انتشارات سپهر حکمت، موفق به اخذ مجوز شدیم، و در اوایل سال جاری، موفق شدیم تعدادی از کتاب را برای استفاده عموم به چاپ برسانیم.

💫خبرنگار/محمود صابری زاده

Leave a Reply

Your email address will not be published.