پیروزی بانوی 67 ساله فیروزآبادی در مصاف با کرونا

بانوی ۶۷ ساله فیروزآبادی با ضریب هوشیاری ۳، که در بیمارستان بستری‌شده بود با شکست کرونا از بیمارستان مرخص شد.

به گزارش ایران ریپورتس98، یک بیمار فیروزآبادی در ۶۷ سالگی با تلاش مدافعان سلامت توانست ویروس کرونا را شکست داده و سلامتی خود را به دست آورد.

مسئول بخش کرونا بیمارستان حضرت قائم (عج) فیروزآباد در خصوص این بیمار بستری‌شده گفت: خانم ۶۷ ساله ای اوایل اردیبهشت‌ امسال در بیمارستان حضرت قائم (عج) فیروزآباد پس از مشاهده علائمی همچون تب، ضعف شدید بدن و بی‌اشتهایی منتقل و پس از بررسی وضعیت جسمانی از سوی پزشکان با تشخیص احتمال ابتلا به ویروس کرونا بستری شد.

ام‌کلثوم سلیمانی اظهارداشت: بیماری این خانم ۶۷ ساله حدود ۹ روزبه طول انجامید که حدود ۳ روز در حالت بسیار سخت با ضریب هوشیاری ۳ به سر می‌برد اما خوشبختانه درنهایت با بهبودی و ترخیص وی از بیمارستان، موجب خوشحالی کادر درمان از این موفقیت در کنار این بیمار بهبودیافته شد.

وی ادامه داد: ویروس کرونا از قدرت سرایت‌پذیری بالایی برخوردار است و میزان مرگ و میر آن در مقایسه با آنفلوانزا بر اساس آمار سازمان بهداشت جهانی ۱۰ برابر بیشتر است.

سلیمانی اضافه کرد: افراد باید برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کووید ۱۹ بهداشت را رعایت و از تردد بی‌جا و غیرضروری در سطح شهر جدا خودداری کنند تا مانع از شیوع این بیماری و به خطر افتادن سلامت خود و جامعه شوند.

وی بیان داشت: اگر به کرونا مبتلا شده‌اید یا مشکوک به این ویروس هستید مراحل زیر را به‌منظور پیشگیری از انتقال بیماری به افراد در خانه و جامعه دنبال کنید.

مسئول بخش کرونا بیمارستان حضرت قائم (عج) فیروزآباد خاطرنشان کرد: به‌غیراز مواقعی که نیاز به مراقبت پزشکی دارید، باید فعالیت‌های خارج از خانه را محدود کنید. به محل کار، مدرسه، یا مکان‌های عمومی نروید. از حمل‌ونقل عمومی، سوار کردن دیگران، یا تاکسی استفاده نکنید./فارس

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.