پویش قربانی رضوی در لامرد اجرا شد

کانون خادم‌یاران رضوی شهرستان لامرد در قالب پویش قربانی رضوی ۳۵ راس گوسفند را قربانی و گوشت آن را توزیع کرد.

به گزارش ایران ریپورتس، عباس احمدی مسئول کانون خادم‌یاران رضوی شهرستان لامرد در گفتگو با ایران ریپورتس اظهار کرد: در روز عید قربان توسط کانون خادم‌یاران رضوی شهرستان لامرد و به همت خیرین و خادم‌یاران رضوی و مردم خداجو ۳۵ رأس گوسفند معادل ۵۳۰ کیلو گوشت به مبلغ ۱۳۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بین افراد نیازمند توزیع گردید.

وی افزود: قربانی های رضوی در بخش‌های پنج گانه شهرستان لامرد شامل؛علامرودشت، خیرگو، چاهورز، اشکنان و مرکزی قربانی، و گوشت آن توسط کانون‌های خدمت رضوی بین خانواده‌های کم برخوردار توزیع گردید.

عباس احمدی با اشاره به اینکه پویش نذر قربانی کمکی برای تأمین معاش نیازمندان است، از همه مؤمنین و خیرین بزرگواری که در این پویش مشارکت کرده بودند تشکر و قدردانی نمود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه هرساله در عید سعید قربان، بستر لازم برای مشارکت هر چه بیشتر مردم را در اجرای پویش نذر قربانی فراهم می‌شود، اظهار کرد: کانون خادم‌یاران رضوی شهرستان لامرد یکی از پیشگامان نشر و توسعه سنت حسنه قربانی است و برای کمک به افزایش رفاه غذایی خانواده‌های نیازمند و توجه به نیت نیکوکاران، از ظرفیت حداکثری این مناسبت استفاده می‌کند.
💫خبرنگار/محمود صابری زاده

Leave a Reply

Your email address will not be published.