پرداخت ۳۵ میلیارد تومان به خانواده‌های دارای فوتی کرونا

مدیرکل امداد فارس گفت: به خانواده‌های تحت حمایت فارس که بیمار فوتی ناشی از کرونا داشتند، ۳۵ میلیارد تومان مساعدت پرداخت شده است.

پرداخت ۳۵ میلیارد تومان به خانواده‌های دارای فوتی کرونا

به گزارش ایران ریپورتس،  محمد بذرافشان از پرداخت ۳۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان کمک بلاعوض به خانواده های دارای بیمار فوتی کرونا خبر داد و گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۴۹۳ نفر از افراد تحت حمایت این نهاد به بیماری کرونا مبتلا شدند که از این تعداد، ۳۵۵ نفر سرپرست خانوار و ۱۳۸ نفر نیز از اعضای خانواده بودند.

وی با بیان اینکه متاسفانه ۱۸۰ نفر از مددجویان فارس بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست دادند، اضافه کرد: از این تعداد ۱۳۳ نفر سرپرست خانوار و ۴۷ نفر از اعضای خانواده های تحت حمایت بودند.

مدیرکل امداد فارس بیان کرد: به خانواده هایی که سرپرست آنها فوت شده باشد، ۱۰ میلیون تومان و خانواده هایی که یکی از اعضا بر اثر ابتلا فوت شده باشد، ۵ میلیون تومان کمک بلاعوض ارائه می شود.

بذرافشان خاطرنشان کرد: همچنین به خانواده هایی که سرپرست یا یکی از اعضای آنها پس از ابتلا و بهبودی از کرونا فوت شود اما علت فوت ناشی از کرونا نباشد، مبلغ ۴ میلیون تومان کمک بلاعوض ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.