همایش تقدیر از فعالان ستاد آیت الله رئیسی در فارس برگزار شد

همایش مسئولین ستادهای انتخاباتی شورای هماهنگی معاونت سیاسی احزاب و تشکل های مردمی ستاد آیت الله رئیسی شهرستانهای استان فارس با حضور دکتر دلاور صیامی، دبیرکل شورای هماهنگی معاونت سیاسی احزاب و تشکل های مردمی ستاد آیت الله رئیسی برگزار شد.

به گزارش ایران ریپورتس، همایش مسئولین ستادهای انتخاباتی شورای هماهنگی معاونت سیاسی احزاب و تشکل های مردمی ستاد آیت الله رئیسی شهرستانهای استان فارس با حضور دکتر دلاور صیامی، دبیرکل شورای هماهنگی معاونت سیاسی احزاب و تشکل های مردمی ستاد آیت الله رئیسی برگزار شد.

مدیریت؛ مشکل اصلی کشور
دلاور صیامی در این همایش اظهار داشت: از زحمات شهرستان ها که به معنای واقعی مردمی بود، آگاه هستیم و از آنان تشکر و قدردانی می‌کنیم.
وی با بیان اینکه باید دسیسه های دشمن را در نظر گرفت، عنوان کرد: رییسی مخالف مذاکره با حفظ شأن و جایگاه کشور و شهدا نیست.
دبیرکل شورای هماهنگی معاونت سیاسی احزاب و تشکل های مردمی ستاد آیت الله رئیسی با اشاره به وعده های دولت تدبیر و امید اذعان داشت: دولت تدبیر و امید متاسفانه ملت و نظام را تا وسط پرتگاه بردند و همه چیز را به غرب متصل کردند که طبق پیش بینی نتیجه ای نیز از آن متصل نشد.
وی با زدن مثال‌هایی از مشکلات روزمره مردم که در شأن نمی‌باشد، تصریح کرد: ایران دارای منابع سرشاری در تمامی حوزه های معدنی، طبیعی، نفت، گاز و نیروی انسانی است که متاسفانه آن را حیف و ضایع کردند.
صیامی همچنین گفت: اصلی ترین بحران کشور مدیریت است که علت آن نبود شایسته سالاری و شایسته گزینی می‌باشد.
وی با اشاره به اینکه باید مراقب نیروهای چند رو و چند صفت باشیم، اظهار داشت: در مدیریت کلان باید اشرافی گری را کنار گذاشت، باید آماده هرگونه تهمت و دشمنی باشیم و نیروها را باید ساماندهی کنیم.
به اعتقاد دبیرکل شورای هماهنگی معاونت سیاسی احزاب و تشکل های مردمی ستاد آیت الله رئیسی به روحیه و تفکر بسیجی و جهادی نیاز دارد

نیازمند انحصارشکنی هستیم
بشردوست، دبیر شورای هماهنگی معاونت سیاسی احزاب و تشکل های مردمی ستاد آیت الله رئیسی در فارس گفت: انقلاب ما انقلاب پابرهگان است اما میبینیم که اشراف‌زادگان سفره مردم را خالی کرده اند.
وی اذعان داشت: باید در فارس انحصارشکنی شود و نیروهایی که دلشان برای نظام و مملکت میسوزد، مورد استفاده قرار گیرند.
به گفته بشردوست متاسفانه پست ها محصور در چنگ عده ای خاص بوده که باید انحصارشکنی صورت گیرد.

رییسی مردی فسادستیز
سخنگوی شورای هماهنگی معاونت سیاسی احزاب و تشکل های مردمی ستاد آیت الله رئیسی در فارس نیز با بیان اینکه رئیسی مردی فسادستیز است، گفت: حضور افراد در جایگاه نادرست باعث عدم کارکرد لازم شده که این مهم نارضایتی و ناراحتی مردم را سبب شده است.
وی با اشاره به اهمیت انتخابات امسال عنوان کرد: گام دوم بعد از انتخابات این است که امید تبدیل به موفقیت و پیروزی شود که این محقق نخواهد شد جز اینکه افراد لایق و شایسته در سمتها و پست ها حاضر شوند.
دکتر پدرام با تاکید براینکه به دنبال سهم خواهی نیستیم، تصریح کرد: دوستانی که تا دیروز علم جناح مخالف را بلند کرده بودند، در ستادهای آیت‌الله رییسی حاضر شدند تا پست ها و سمت ها خود را حفظ کنند.
به گفته وی باید مراقب افرادی که سالهای سال بر مسند قدرت بوده اما فقط شعار داده اند، بود و با عملکرد مناسب مردم را به آینده امیدوار کرد.

در پایان این همایش از معاونت ها و مسئولان ستادهای شهرستانی شورای هماهنگی معاونت سیاسی احزاب و تشکل های مردمی ستاد آیت الله رئیسی در فارس تجلیل بعمل آمد.
انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.