نمایش محشر دارای ابعاد معرفت افزایی است

مدیر حوزه‌های علمیه فارس گفت: نمایش محشر دارای ابعاد معرفت افزایی است که با ارزیابی آن از سوی مخاطبان می‌توان آن را در سال‌های بعد به شکل گسترده و عمیق تری اجرا کرد.

حجت الاسلام محمد استوار میمندی پس از تماشای نمایش میدانی محشر در شیراز گفت: نمایش محشر یک کار فاخر از سازمان اوج است که در تحقق جهاد تبیین نقش موثری دارد و به کارهای هنری مانند محشر در عرصه جبهه انقلاب اسلامی نیاز جدی داریم.

مدیر حوزه های علمیه فارس افزود: نمایش هایی با سبک محشر باید حمایت شوند و در طول سال استمرار داشته باشند زیرا فرصت مطلوبی برای تقویت باورهای دینی مردم سومین حرم اهل بیت (ع) است.
وی اضافه کرد: در نمایش محشر شاهد جلوه های ویژه و داستان قوی بودیم و مکان اجرای نمایش هم وسیع است و فرصت حضور طیف وسیعی از مردم را فراهم کرده است و شاهد حضور بازیگران متعددی بودیم که خروجی آن کار هنری در جبهه انقلاب است.
حجت الاسلام استوار میمندی تاکید کرد: با توجه به حجم شبهات ایجاد شده میان جوانان ما با ارائه محتوای قوی آموزه های دینی می توانیم موفق عمل کنیم و تمام اقشار جامعه را به سوی چنین موضوعاتی که اصول دین هستند جذب کنیم و این نمایش در بیداری فطرت الهی افراد مختلف در جامعه می تواند موثر واقع شود.
وی گفت: محشر برای قشر مذهبی و متوسط جامعه اثربخش است و دارای ابعاد معرفت افزایی و تعمیق باورهای دینی است و باید با ارزیابی این نمایش و نظر سنجی از مخاطبان آن را در دوره های بعد تقویت کرد.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.