نمایشگاه عکس «سمفونی خیابان» برگزار می شود

نمایشگاه گروهی عکس «سمفونی خیابان» که تعداد 24 عکس از 19 هنرمند شیرازی را گردآوري كرده، در تاریخ 15 دی 1402 در شیراز در گالري سروناز پذيراي بازديد عموم است.

به گزارش ایران ریپورتس، این نمایشگاه به همت گروه شیراز آرتیست و نمایشگاه گردانی مجید بازایی برپا می شود. شیراز آرتیست سابقه برگزاری نمایشگاه های گروهی “پرتره خلاقانه” و لحظه نامیرا” را در کارنامه دارد و “سمفونی خیابان” سومین کار مشترک اعضای این گروه است.

 این نمایشگاه با محوریت عکاسي خياباني است و همه آثار در ابعاد 40 در 55 سانتي‌متر به صورت رنگي و سياه سفيد به نمايش در خواهد آمد. قهرمان های اصلی عکس های خیابانی مردم کوچه و بازار هستند که در مناطق شهری زندگی می کنند. بیشتر عکس های خیابانی در حالت کندید یا بی هوا عکاسی می شوند. طوری که سوژه از حضور عکاسی بی اطلاع است.

هدف از این نمایشگاه ایجاد بستری برای یادگیری از طریق نمایشگاه و نشست‌های مرتبط با عکاسی خیابانی است. در نمایشگاه عکس «سمفونی خیابان» آثاری از فرشید اشکر، رویا اعتمادی، الهه انصاری، مجید بازایی، لیندا بردبار، علی پاک فطرت، شیوا جمشیدی، مسعود حسینی، محمد خانی، سیدعلی زارع، حمیدرضا زمانیان، عباس سیدی زاده، راحیل شیبانی، هانیه صارمی، سید صادق علوی، حامد قجرپور نوبندگانی، مهسا مهرابی، مهناز نوری زاده و ابتسام وهابی پور به نمايش گذاشته شده است.

شایان ذکر است مراسم اختتاميه 20 دی ماه ساعت 18 در گالري سروناز واقع در خیابان قصردشت، حدفاصل کوچه 88 و 90 پذيراي علاقه‌مندان به عکاسي و موضوعات اجتماعي و شهري خواهد بود.

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.