موکب احمد ابن موسی(ع) در کربلا آغاز به کار می‌کند

مدیر اجرایی موکب احمدبن موسی(ع) با بیان اینکه این موکب از ۲۲ شهریورماه جاری تا روز اربعین حسینی میزبان زائران اربعین خواهد بود، از عموم عاشقان اهل بیت جهت اهدای نذور خود برای کمک به برپایی موکب دعوت کرد.

موکب احمد ابن موسی(ع) در کربلا آغاز به کار می‌کند

به گزارش ایران ریپورتس، هاشم جمالی، مدیر اجرایی موکب احمد ابن موسی(ع)، امروز در جمع خبرنگاران گفت: به یاری خدا موکب احمد ابن موسی(ع) در کربلای معلی از ۲۲ شهریورماه سال جاری تا روز اربعین حسینی، میزبان زائران اربعین خواهد بود.

وی با بیان اینکه خادمان موکب در بازه‌های زمانی مختلفی اعزام می‌شوند، افزود: خادمان کمیته فنی و تأسیسات موکب احمدبن موسی(ع) از 20 روز پیش به کربلای معلی اعزام شده‌اند تا مقدمات برپایی موکب را فراهم آورند.  

جمالی با اشاره به اینکه امسال با توجه به شدت گرما، تدابیر ویژه‌تری برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین در موکب احمدبن موسی(ع) اندیشیده شده است، گفت: از زائران اربعین نیز انتظار می‌رود که با توجه به این مسئله موارد بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند.

مدیر اجرایی موکب احمدبن موسی(ع) همچنین از فعالیت دفتر موکب احمدبن موسی(ع) در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) خبر داد و گفت: دفتر موکب از ابتدای ماه محرم آغاز به کار کرده و تا پایان ماه صفر فعالیت خواهد کرد.

جمالی خاطرنشان کرد: همچنین افرادی که علاقه به خدمت افتخاری در موکب احمدبن موسی(ع) دارند می‌توانند با مراجعه حضوری به دفتر موکب جهت خادمی ثبت‌نام کنند. 

یادآور می‌شود، موکب احمدبن موسی(ع) در کربلای معلی در شارع ‌الشهدا(باب شهدا)، شارع روضتین(خیابان روضتین) قرار دارد. 

انتهای پیام/

Leave a Reply

Your email address will not be published.