مواد مخدر عامل تهدید بنیان خانواده و جوانان

سرپرست شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر فارس با بیان اینکه مقابله با قاچاق موادمخدر مطالبه جدی آحاد جامعه است، گفت: تلاش دستگاه‌های استان بر ناامن کردن محیط برای سوداگران مرگ متمرکز است.


به گزارش ایران ریپورتس، سلیمان کرمی در نشست مدیران دستگاه‌های مقابله‌ای استان و فرمانداران و مدیران ٩ شهرستان فارس که برای نخستین بار در شیراز به‌صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد، گفت: موادمخدر مشکلات فراوانی را در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و اخلاقی به وجود می‌آورد و بنیان خانواده و جوانان ما را تهدید می‌کند؛ لذا همه باید با حساسیت با آن برخورد کنند.


وی افزود: به موازات اجرای برنامه‌های فرهنگی و پیشگیری، درمان و کاهش آسیب؛ اقدامات مقابله‌ای با بهره‌گیری از ظرفیت‌های بومی و تعامل بین بخشی در دستور کار قرار دارد.


سرپرست شورا با بیان اینکه امروز مقابله با قاچاق موادمخدر مطالبه جدی آحاد جامعه است، افزود: در فرآیند مبارزه با پدیده شوم موادمخدر بایستی همه دستگاه های مسئول اقدامات جهادی انجام دهند.


کرمی با اشاره به آسیب‌های جدی موادمخدر و روانگردان در جامعه تاکید کرد: شناسایی و دستگیری سرشبکه‌های اصلی و همچنین خرده‌فروشان موادمخدر بسیار حائز اهمیت است و باید برای کاهش دسترسی به موادمخدر تلاش فراوانی انجام شود.


وی بر تشدید اقدامات مقابله‌ای در مبارزه با موادمخدر تاکید کرد و گفت: همت و تلاش بیش از پیش دستگاه‌های متولی استان بر ناامن کردن محیط برای سوداگران مرگ است.


گفتنی است؛ این نشست به دلیل محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا با حضور مدیران دستگاه‌های عضو کمیته مقابله با ورود و عرضه موادمخدر استان از محل استانداری فارس از طریق ارتباط ویدئو کنفرانس با فرمانداران و مدیران شهرستان‌های شیراز، فیروزآباد، فراشبند، کازرون، سپیدان، قیروکارزین، کوه چنار، ممسنی و رستم برگزار شد.

Leave a Reply

Your email address will not be published.