مهار آتش سوزی ارتفاعات هرم شهرستان لارستان

آتش‌سوزی کوه های روستای هَرم بخش جویم لارستان بعد از ۳ شبانه روز تلاش بی وقفه نیروهای منابع طبیعی و با همکاری دلاورمردان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی بطور كامل مهار شد .


به گزارش ایران ریپورتس98، منصور رضایی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لارستان ضمن قدردانی از همکاری فرماندار لارستان ، بخشداری جویم و اعضای ستاد مدیریت بحران خاطرنشان کرد: پس از اعزام یک فروند بالگرد نیروی هوایی ارتش این آتشسوزی پس ۳ شبانه روز بطور كامل مهار گردید .
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لارستان با اشاره به بسیج امکانات و نیروها و آغاز عملیات اطفای حریق از همان ساعات اولیه این آتش‌سوزی افزود: در این عملیات بیش از ۱۸۰ نفر نیرو اعم از نیروهای منابع طبیعی ، بسیج ، سپاه و نیروهای مردمی به همراه جمعی از مدیران عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان لارستان در منطقه و ارتفاعات هَرم حضور داشتند .
وی با بیان اینکه علت این آتش سوزی در حال بررسی است اظهار داشت : برآورد میزان خسارت به گونه‌های گیاهی و پوشش های مرتعی حریق در حال برآورد است و پس از اعلام رسمی کارشناسان فنی منابع طبیعی اعلام می گردد.
منصور رضایی با ابراز نگراني از وقوع آتش سوزي هاي پي در پي در عرصه هاي منابع طبيعي ، بر حضور و اطلاع رسانی به موقع و سريع نیروی های امدادی و همیاران طبیعت تاكيد كرد و گفت : شماره تلفن 1504 یگان امداد جنگل و مرتع آماده دریافت اطلاعات مردمی و همكاري آنان در خاموش كردن آتش سوزي ها در عرصه هاي منابع طبیعی است .

Leave a Reply

Your email address will not be published.